ונדליזם לציוד של שבט הצופים עתיד בחולון
ונדליזם לציוד של שבט הצופים עתיד בחולון

אלמונים ניצלו את פתיחת המקלטים בחולון והשחיתו ושרפו ציוד של שבט הצופים

אירוע מכוער: הציוד של שבט הצופים עתיד בחולון הושחת והועלה באש. ענת כנורי מבקרת את ראש העירייה ואומרת: כאשר אבחר לראשות העירייה אדאג למבנה קבע

פורסם בתאריך: 11.5.23 16:39

חניכי שבט הצופים בעיר נדהמו לגלות אתמול (רביעי) כי ציוד של הפעילים הושחת ועלה באש אחרי שחוליגנים ניצלו את המצב הביטחוני ופתיחת המקלטים בעיר, נכנסו למקלט שמשמש את שבט עתיד ופגעו במכוון בציוד ואף העלו אותו באש. פניות רבות על כך הגיעו למועמדת לראשות עיריית חולון, ענת כנורי, בבקשה שתסייע לשבט.

אחד מהחניכים בסניף אמר ל"השקמה חולון": "כשהגענו למקום הינו בהלם מהרוע של אנשים, מדובר בציוד אישי בין השאר ואנשים הוציאו עליו כסף מתוך ידיעה ברורה שמדובר במקום בטוח, ואז גילינו שיש מי שמנצל את המצב הביטחוני מבלי להתחשב באף אחד אחר".

 

כנורי אמרה: "לצערנו אנו ניצבים בפני פגיעה קשה בשבט הצופים עתיד בעיר חולון שנובע מאי הבטחה של מוטי ששון להקים מבנה קבע עבור שבט הצופים בעיר. כבר ב-2016 הבטיח להקים מבנה קבע ומאז לא קרה מאום. השבט שנאלץ להשתמש במקלטים בעיר מצא עצמו היום מתמודד עם ונדליזם ושריפת הציוד כולו כאשר נפתחו המקלטים עקב המצב הביטחוני".

עוד הוסיפה: "אני קוראת לששון לקחת אחריות ולדאוג לציוד חדש ומלא ומבטיחה שכאשר אבחר לראשות העיר אדאג להקים את המבנה הנדרש".

מהעיריה לא נמסרה תגובה. היא תובא כאן כאשר תתקבל.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר