תאונה במחלף השבעה, תיעוד מבצעי מד"א
תאונה במחלף השבעה, תיעוד מבצעי מד"א

אישה נהרגה ושניים נפצעו בשתי תאונות במחלף השבעה ובג'סי כהן

אופנוע החליק במחלף השבעה, ולמרבה הצער נאלצו פראמדיקים של מד"א לקבוע את מותה של אישה בת 30. בג'סי כהן נפגע רוכב קורקינט חשמלי מרכב

פורסם בתאריך: 27.5.23 09:08

שתי תאונות היו אתמול באזור חולון, אחת מהן קטלנית, בה נהרגה אישה בת 30. התאונה הראשונה סמוך לשעה ארבע אחר הצהרים. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח  על אופנוע עם שני רוכבים שהחליק בכביש 4 סמוך למחלף השבעה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו למרבה הצער לקבוע את מותה של צעירה כבת 30. לבית החולים שמיר אסף הרופא פונה גבר כבן 35 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.

 

חובשים בכירים רכובים על אופנוע מד"א יששכר וייס, יוסף כורדי ואליאור יוסף, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שני הרוכבים שוכבים על הכביש בסמוך לאופנוע בשול הכביש. אישה כבת 30 שכבה כשהיא ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 30 היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

מאוחר יותר, לקראת השעה 23:00, התקבל במוקד מד"א דיווח על רוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפגע מרכב ברחוב מקס וג'סי כהן בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים איכילוב גבר כבן 55 במצב בינוני עם חבלת ראש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר