במרכז, ורד שמילוביץ׳ צילום: דוברות מד״א
במרכז, ורד שמילוביץ׳ צילום: דוברות מד"א

כבוד: ורד שמולביץ מחולון מצטיינת מרחב איילון במד"א

שמולביץ החלה את דרכה בארגון בשנת 1989 כמתנדבת נוער. לאחר שירותה הצבאי סיימה קורס חובשת רפואת חירום. בנוסף למשמרות באמבולנס היא מרכזת את הפעילות של הנוער בחולון

פורסם בתאריך: 7.6.23 09:52

כמדי שנה, קיים מגן דוד אדום את טקס המצטיינים השנתי. המתנדבים והעובדים המצטיינים קיבלו אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון. ורד שמולביץ מחולון, היא מצטיינת מרחב איילון השנה, וקיבלה את אות ההצטיינות בטקס המסורתי באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים. נועה סאנאנס ואוריה יוחאי, מתנדבות נוער מד"א מתחנת חולון, הנעימו את זמן הנוכחים עם שירים שביצעו במהלך הטקס.

ורד שמולביץ החלה את דרכה בארגון בשנת 1989 כמתנדבת נוער, לאחר שירותה הצבאי, סיימה בשנת 2013 בהצלחה קורס חובשת רפואת חירום. ורד מבצעת משמרות באמבולנס לפחות פעם בשבוע בתחנת חולון. בנוסף היא מרכזת את פעילות התוכן של הנוער בחולון וריכזה מספר אירועים קהילתיים משמעותיים בהם 'בית-חולים לדובים' שמטרתו להנגיש את מקצוע הרפואה לילדים במטרה להפיג חששות.

עוזר לייפר, יו"ר ועד עובדי מד"א, אמר: "אני מוצא חובה עליונה להודות למשפחות שמלוות אתכם יום יום שעה שעה לילות, ימים ושבתות. אתם יוצאים לקריאה, והם יושבים בבית ומחכים. הם המצטיינים מבחינתי באורך רוח"יו"ר ועדת אות ועיטור, חיים דגן: "העובדים והמתנדבים של ארגון ההצלה הלאומי, בשגרה ובחירום – מתמודדים עם אתגרים בכל שעות היממה והכל מזג אוויר, מצילים חיים ומעניקים סיוע בכל מקום בו אנחנו נדרשים, וזאת תוך גילוי אמפתיה, רגישות וסובלנות כלפי כל אדם. יש אנשים שמחכים שהעולם ינוע, ויש אנשים המניעים את העולם. המשפט הזה הוא המשותף לכל אחד ואחת מהמצטיינים היום".

נשיא מד"א, אבי זהר: ״כבוד הוא לי לברך את הציבור הנפלא הזה, שעושה לילות כימים בהצלחה מרובה ובמצוינות. ההצטיינות מלווה את הארגון הזה בשנים האחרונות שומעים עוד ועוד הישגים ותשבחות, הצלת חיים במצבים מיוחדים במרחקים, במרחבים בדרום ובגולן, בכל רחבי ישראל". מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אתם, האנשים שעושים את העבודה השעתית היומיומית, שמביאים את הפעילות של הצלת חיים בתוצאה המיידית. הנגיעה בחולה הפצוע הנזקק, אתם האנשים שעושים את העבודה החשובה ביותר. ההצלחות וההישגים של הארגון הזה שייכים לכם, למד״א, למצטיינים ולמצטיינות, למתנדבות ולמתנדבים, העובדים והעובדות שהם חוד החנית של הארגון הזה. זהו רגע מרגש עבור כולנו ותרומתכם לחברה הישראלית הנה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד. עלו והצליחו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר