מציאת גופה בדירה. צילום אילוסטרציה דוברות זק"א
מציאת גופה בדירה. צילום אילוסטרציה דוברות זק"א

מחריד: גופת הבן התגלתה במצב של ריקבון, בחדר אחר נמצא האב הסיעודי במצב קשה

שכנים הזעיקו כוחות משטרה ולוחמי אש בשל ריח חריף מאחת הדירות. בתוך הדירה התגלה מראה מזעזע: גופת גבר בשנות בה-50 לחייו במצב של ריקבון. בחדר נוסף בבית אותר האב הסיעודי במצב קשה

פורסם בתאריך: 12.6.23 09:33

גופה התגלתה בדירה בחולון במצב של ריקבון. דיירים בבניין ברחוב משה שרת בחולון, הריחו ריח מוזר מאחת הדירות בבניין. הם הזעיקו את לוחמי האש שהגיעו יחד עם כוחות משטרה.

הדלת נפרצה ואז התגלתה הזוועה: בחדר אחד התגלתה גופת גבר בשנות ה-50 לחייו ובחדר השני אדם מבוגר, אביו של הנפטר, במצב קשה. גופת הבן הייתה במצב ריקבון מתקדם ונראה כי נפטר מספר ימים לפני כן. האב, שהיה חסר אונים ללא הבן, נמצא בחדר סמוך כשהוא במצב קשה מאוד. הוא הועבר לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון.

 

הלל חמאוי, ראש צוות זק"א חולון, שטיפל באירוע, סיפר: "מדובר באירוע קשה במיוחד, אב ובנו המתגוררים יחד, והבן סעד את אביו המבוגר, הבן נפטר כבר לפני מספר ימים ומצאנו אותו כשהוא במצב ריקבון טוטאלי, בחדר סמוך מצאנו את האב כשהוא מיובש מאחר וכבר מספר ימים לא היה מי שיטפל בו ולא היה בכוחו להזעיק עזרה. נתנו לו עזרה ראשונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים, במקביל פעלנו במקום לאיסוף הממצאים הרבים של הבן שנפטר על מנת להביאם לקבורה, המנוח הועבר למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי סופי".

אחד השכנים בבניין סיפר ל"השקמה חולון": "הריח היה בלתי מתקבל על הדעת והיה שם במשך כמה ימים, אבל אף אחד מאיתנו לא שיער שזה המצב, האב והבן היו מסוגרים וכמעט ולא דיברו עם הסביבה, ואנחנו עכשיו כולנו מקווים שהאב ישרוד את זה. זה ממש סיפור מזעזע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר