מטוס אזרחי צילום imaginative depositphotos.com
מטוס אזרחי צילום imaginative depositphotos.com

"ילדים סובלים בלילות". האם חולון תפוצה על ידי רשות שדות התעופה?

ועדת הכספים של הכנסת דנה בפיצוי שמקבלות רשויות שונות מרשות שדות התעופה, והחליטה לבחון מחדש את חלוקת הכספים בעקבות טענות שהעלה מוטי ששון

פורסם בתאריך: 15.6.23 09:19

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני, תבחן מחדש את חלוקת עוגת התשלום של רשות שדות התעופה לרשויות הסמוכות אליה וביניהן גם חולון.

כל תושב חולון יודע ומכיר היטב את הרעש הבלתי פוסק של המטוסים העוברים מעל העיר ועכשיו יכול להיות שהפיצוי הכספי בדרך, זאת אם ייכנסו קריטריונים חדשים כגון: עוצמת רעש ומגבלת הגובה.

ראש עיריית חולון שנכח בישיבה, קיבל את זכות הדיבור ואמר בין היתר: "הצליחו לעבוד עלינו בדרך לא דרך… איך יכול להיות שחולון, שאחריה בת ים שנמצאת צמוד לים ונפגעת פחות, מקבלת כסף וחולון שחוטפת חתיכת רעש … עיר של 220 אלף תושבים, חוטפת גם במרכז העיר חולון, לא רק בשוליים ולא מקבלת כלום. אין רגע אחד מנוחה בעיר חולון  מכל נושא רעש המטוסים ואין עם מי לדבר ברשות שדות התעופה. המלחמה שלנו נמשכת, הוצאנו כבר מיליונים בבתי משפט. אנחנו נפגעים, בבקשה שישלמו לנו! מה קשור ערים שבכלל לא קשורות לנושא ומקבלות כסף ואנחנו מחוץ לעוגת התקציב?"

 

בהמשך הוסיף ששון: "רעש זה רעש. לא נותנים לזה את היחס הנכון וזה הדבר הכי חשוב! אתם צריכים להבין שהילדים סובלים באמצע הלילה! דחילקום, תהיו קצת רגישים! תחשבו שאתם הייתם גרים בחולון והילד שלכם צריך ללמוד לבגרות והוא מתעורר בלילה ומגיע למבחן לא מרוכז? זה לא מקובל!"

בעקבות דבריו של ששון, הורה ח"כ גפני לשבת ולבחון מחדש את הקריטריונים כדי שחלוקת התקציב תהיה הוגנת יותר ותתבסס גם על עוצמות רעש המטוסים שסופגות הערים ובתוכן חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר