כביש-רחוב-צילום-עמותת-אור-ירוק
צומת מרומזר, עמותת אור ירוק

ובמקום החמישי והלא מכובד: העיר חולון

חולון נמצאת במקום החמישי הגבוה בכמות הדוחות על חצייה באור אדום. אז כמה נהגים נתפסו כאן במשך שנה שלמה? ומי בראש הטבלה?

פורסם בתאריך: 16.6.23 09:42

41,974 דוחות נרשמו לנהגים שחצו צומת באור אדום בשנת 2022, כך עולה מנתוני משטרת ישראל, נתונים שמפרסמת עמותת אור ירוק. מדובר בעליה של 8.1% במספר הדוחות בהשוואה לשנת 2021, שבמהלכה נרשמו 38,808 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום, ועליה של 23.2% בהשוואה לשנת 2020 שבמהלכה נרשמו 34,047 דוחות לנהגים שחצו צומת באור אדום.

העיר חולון נמצאת במקום החמישי הגבוה בכמות הדוחות על חצייה באור אדום עם 1,048 נהגים שתועדו ונתפסו בשנת 2022. מקדימות אותה בטבלה המפוקפקת: תל אביב הראשונה ואחריה ירושלים, נתניה וראשון לציון. מתחתיה ברשימה סוגרות את העשירייה: עכו, פתח תקווה, חיפה, גבעתיים ובאר שבע.

 

 

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "חציית צומת באור אדום היא אחת העבירות הקשות והחמורות שיש. נהג שמחליט להיכנס לצומת באור אדום מסכן את הנהגים שיש להם מופע ירוק ברמזור והם בטוחים שהצומת פנוי. זוהי התנהגות אנטי חברתית ולא מוסרית. תאונות מהסוג הזה קטלניות במיוחד כאשר חזית הרכב פוגעת בצדו של הרכב השני והנהג או הנוסע למעשה חשופים. עליה במספר הדוחות זו השנה השלישית ברציפות חושפת כי מדובר בתופעה רחבה שגובה את חייהם של רבים בכל שנה. הדרך לצמצם את הכניסה לצמתים אדומים היא בפריסה רחבה ותוספת של מצלמות רמזור, בולטת ומשולטות. המשטרה נערכת לקליטת מצלמות מהירות חדשות ובמסגרת זו חשוב לא פחות להרחיב ולהגדיל את מספר המצלמות המוצבות בצמתים האדומים והמסוכנים. נהג שידע כי הוא נכנס לצומת מצולם וייענש בחומרה, לא ימהר לסכן את החיים של כולנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר