קובי מכלוף ושי קינן צילום: יחסי ציבור
קובי מכלוף (מימין) ושי קינן צילום: יחסי ציבור, מטה שי קינן

דרמה פוליטית בחולון: חבר מועצה מרשימתו של מוטי ששון הודיע על תמיכה בשי קינן

החבר החדש ברשימת "חולון מתחדשת" אמר: "בחנתי את כלל המועמדים לראשות העיר והגעתי למסקנה כי הגיע הזמן של שי קינן להנהיג את חולון. כולנו מרגישים שהעיר צריכה שינוי"

פורסם בתאריך: 18.6.23 09:04

שחקן חיזוק חדש לרשימה של שי קינן בבחירות המקומיות הקרובות: חבר מועצת העיר, קובי מכלוף, מסיעתו של ראש העירייה מוטי ששון, הודיע ביום שישי על תמיכתו בקינן לראשות העירייה. מכלוף יוצב כמועמד למועצת העיר ברשימת "חולון מתחדשת" של קינן, אליה הצטרף כזכור רק לפני שבועיים חבר המועצה מסיעת "יש עתיד" אילן גזית. מכלוף אמר: "מרגישים שהעיר חולון צריכה שינוי ואין ספק שיש רק אדם אחד שראוי לעשות זאת. הגיע הזמן של שי קינן להנהיג – כולנו מאחוריו".

הודעתו של מכלוף נמסרה בתום פגישה בינו לבין קינן, שסיכם עמו על הצבתו ברשימת "חולון מתחדשת". מכלוף, בן 55, הוא תושב חולון מאז ילדותו ואיש ציבור ותיק המזוהה עם קידום תחומי החינוך והפנאי, קידום השכונות ברחבי העיר וכיהן בעברו כיו"ר וועד ההורים העירוני.

בקדנציה האחרונה כיהן כאמור מכלוף כחבר מועצת העיר מטעם סיעת "העבודה" של ראש העירייה מוטי ששון. במועצת העיר הוא פעל בחמש ועדות שונות – בהן ועדת המשנה לתכנון ובניה, ועדת הנחות, ועדת מכרזים, ועדת ביקורת ו-ועדת קליטה.

שי קינן בירך את מכלוף ואמר: ״קובי הוא נבחר ציבור המהווה דוגמא ומופת לעשייה למען תושבי העיר ואני מקבל אותו בברכה גדולה לנבחרת שלנו. בתקופה האחרונה שוחחנו על תכניות העבודה שלי לקדנציה הבאה ובמרכזם נושאי החינוך הקרובים לליבנו. קובי יהיה שותף מלא למימוש השינוי בתחום החינוך בחולון ובמקביל יידע לייצג נאמנה את תושבי העיר בכל הנושאים הנדרשים. אנחנו ממשיכים באיחוד כוחות לניצחון ובקרוב נבשר על הצטרפויות משמעותיות נוספות למחנה שיוביל את השינוי למען תושבי העיר".

חבר המועצה קובי מכלוף אמר: "אחרי שבחנתי את כלל המועמדים לראשות העיר הגעתי למסקנה מתבקשת כי הגיע הזמן של שי קינן להנהיג את חולון וכולנו מאחוריו. כולנו מרגישים שהעיר צריכה שינוי ואין ספק שיש רק אדם אחד שראוי לעשות זאת ובעזרת ה' בבחירות הקרובות הוא ייבחר לראשות העיר ברוב משמעותי. אני שמח להצטרף לכל החברים בנבחרת ובטוח שביחד נוכל להביא ברכה ובשורה למען תושבי העיר חולון בכל התחומים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר