זירת הרצח החולון ברחוב קדושי קהיר, צילום דוברות איחוד והצלה
זירת הרצח החולון ברחוב קדושי קהיר, צילום דוברות איחוד והצלה

"בגלל קטטה סתמית". כתב אישום נגד תושב חולון שרצח בדקירה צעיר בן 22 בגינה בעיר

הקורבן פונה לבית החולים וולפסון ולאחר שנותח ובוצעו מאמצי החייאה נקבע מותו. הנאשם ברח ונתפס למחרת בבית מלון באילת

פורסם בתאריך: 19.6.23 10:08

כתב אישום הוגש נגד תושב חולון, המואשם בכך שרצח בדקירה אדם אחר, בגינה ציבורית ברחוב קדושי קהיר בחולון. מכתב האישום, שהגישה עו"ד לילך כץ, עולה כי ביום 27.04.2023, סמוך לשעה 22:30, הגיע הנאשם, יחד עם חבריו, לגינה ציבורית ברחוב קדושי קהיר שבחולון. הם התיישבו סביב שולחן בגינה וסמוך לאחר מכן, הגיע הנאשם לגינה, יחד עם אחרים, שהתיישבו בשולחן ליד. בין הנאשם לקורבן היה סכסוך קודם.

סמוך לשעה 23:49, ניגש הנאשם לקורבן וביקש לדבר עמו בקרבת מקום. השניים שוחחו וחזרו סמוך לשולחן, בשלב זה פנה הנאשם לקורבן ואמר לו "אני אוהב אותך, אבל אני אזיין אותך". הקורבן התקרב לנאשם, הצמיד את ראשו לראשו ואמר לו בטון מאיים "למה אתה מדבר ככה".

בתגובה לכך, על פי כתב האישום, היכה הנאשם פעמיים באגרופים בפניו של הקורבן והתפתחה ביניהם קטטה, במהלכה היכה אותו הקורבן בחזרה ואילו הנאשם הוציא תרסיס גז פלפל וריסס לעברו.

בשלב זה הוציא הנאשם חפץ חד ודקר באמצעותו את הקורבן דקירה אחת, בפלג גופו העליון בצדו השמאלי. מיד לאחר מכן, עזב נאשם יחד עם חבריו את הגינה ושב לביתו. הקורבן וחבריו עזבו את הגינה, וכשהגיעו למדרכה ביציאה מהגינה, הוא התמוטט.

צוות מד"א שהוזעק למקום, מצא אותו כשהוא מעורפל הכרה וללא דופק. הוא הובהל לבית החולים וולפסון, אליו הגיע ללא דופק ועם פצע דקירה בקוטר 1-1.5 ס"מ בחדר הלב השמאלי. לאחר שנותח ובוצעו בו מאמצי החייאה ממושכים, נקבע בשעה 06:50 מותו.

עוד נטען בכתב האישום כי בכוונה להימלט מהרשויות ולהכשיל את החקירה, סמוך לשעה 05:00 עזב הנאשם את ביתו, ונסע לאילת במונית, שם שהה בבית מלון עד למעצרו למחרת.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד כץ: "המשיב דקר את המנוח בחזהו דקירה שגרמה למותו, במהלך קטטה סתמית. יהא הסכסוך בין המשיב למנוח אשר יהא, אין ולא הייתה כל הצדקה לדקירתו של המנוח וגדיעת חייו. כאמור, לאחר הדקירה, עזב המשיב את המקום מבלי להתעניין במצבו של המנוח, והשלכות מעשיו".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח ושיבוש מהלכי משפט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר