שי קינן ומאיר חלבי. צילום דוברות
שי קינן ומאיר חלבי. צילום דוברות מטה שי קינן

הסחף נמשך: יו"ר הליכוד בחולון הודיע במי יתמוך בבחירות לראשות העירייה

חבר המועצה מאיר חלבי, יו"ר הליכוד בחולון, הודיע על תמיכה בשי קינן, שאמר: "מרגש מאוד לראות את ההתגייסות של כוחות רבים הפועלים מתוך תחושת פטריוטיות"

פורסם בתאריך: 28.6.23 09:25

רוח גבית נוספת למועמד לראשות העירייה, שי קינן: אחרי שקיבל את תמיכת סיעת "יש עתיד" וחבר המועצה אילן גזית, ולאחר הצטרפותו של חבר מועצת העיר קובי מכלוף אליו, הודיע יו"ר הליכוד בחולון, מאיר חלבי, על תמיכתו בשי קינן לראשות העירייה.

בתום פגישה בין השניים מסר חלבי כי סיעת הליכוד בחולון תתמוך בקינן ואמר: "הגיע הזמן לתת את המושכות לשי קינן ואין לנו ספק שהוא יוביל את חולון להישגים רבים. אנו מאחלים לשי קינן הצלחה רבה וקדנציה מוצלחת כדי שהעיר חולון תחזור למסלול המראה".

חלבי, יליד העיר חולון, מכהן בקדנציה האחרונה כראש סיעת הליכוד וחבר מועצת העיר מטעמה. הוא שימש כגזבר ארגון הקבלנים בעיר ומוביל פעילות ציבורית למען כלל תושבי העיר. חלבי הוא נכה צה"ל לאחר שנפצע בפעילות מבצעית ב-1975 במסגרת שירותו ביחידת החבלה.

קינן אמר: "אני מברך את מאיר חלבי ואת סיעת הליכוד על תמיכתם במועמדותי לראשות העיר. הפעילות שלנו היא בשותפות עם כלל הקהילות והגוונים מקרב כלל תושבי העיר. מרגש מאוד לראות את ההתגייסות של כוחות רבים הפועלים מתוך תחושת פטריוטיות והבנת הדחיפות הנדרשת לשנות למען תושבי חולון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר