גן ילדים, צילום ChiccoDodiFC depositphotos.ocm
גן ילדים, צילום ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

זה לא נעים למצוא גן פתוח אבל בלי כיסאות ושולחנות

תקלה בפתיחת הקייטנה באחד הגנים בחולון: הכיסאות והשולחנות אופסנו במחסן, ברשת קהילה ופנאי סברו שהגן מתנהל כמרחב פתוח ומבטיחים: "הנושא ייבדק"

פורסם בתאריך: 3.7.23 10:37

"לא יעלה על הדעת שככה מתנהלים מול ילדים בגיל הרך", כך אומרת להשקמה חולון אמא לילד בגן אלון, בשכונת ח׳ 300. לטענתה ולטענת הורים נוספים, הילדים הגיעו אתמול, ראשון, לגן ולא היו בו כיסאות ושולחנות אותה אם שפנתה אלינו מספרת: "ביום שישי הגננת בו מתנהל הגן באופן רגיל, אחסנה את כל הכיסאות, שולחנות, ומשחקים במחסן. מדובר בחפצים השייכים לגן. המקום משמש בחודשי הקיץ לקייטנה של רשת קהילה ופנאי ולא הובאו לגן כיסאות או שולחנות. הילדים אכלו על הרצפה. מעבר לזה, לא היו להם משחקים". ברשת קהילה ופנאי הסביר כי בסיור מקדים הבינו שהגן מתנהל בשגרה כמרחב פתוח.

בקבוצת הוואטסאפ של הגן היו הודעות זועמות מלא מעט הורים על המצב שנוצר, חלק מההורים הציע שההורים יקנו משחקים לגן. "זה אבסורדי למדי, אנחנו גם משלמים על הקייטנה", אמר אחד ההורים.

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה:"רשת קהילה ופנאי מפעילה את הקייטנות העירוניות בגני העירייה, ובהתאם דאגה לטפל בהתאמת המסגרות החינוכיות שנדרשו לטובת פתיחת הקייטנות. בגן המדובר הרשת אינה מפעילה צהרון בשגרה, כך שההתנהלות בו לא מוכרת לנו, בביקור הרכזות בגן כהכנה לקייטנה הובן שהגישה החינוכית בגן דוגלת במרחב פתוח והרשת החליטה להמשיך ברצף חינוכי באותה גישה. מינהל חינוך עודכן בעניין. בעקבות פניות של הורי הגן שטענו שבשגרה הגן פועל עם כסאות הנושא ייבדק מחר עם מינהל חינוך ובהתאם תתקבל החלטה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר