אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com
אישה באזיקים אילוסטרציה צילום belchonock depositphotos.com

עובדת משרד הרישוי בחולון חשודה בהמרת רישיונות זרים מזויפים לרישיונות ישראלים תמורת תשלום

יחד איתה נעצרו שני חשודים נוספים. בביתה של החשודה נמצאו 49.500 ש"ח ו-13.000 דולר במזומן, מחשב נייד, מחברות ובהן תרשומות של שמות וכן מסמכים שונים

פורסם בתאריך: 6.7.23 10:41

שוטרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, עצרו השבוע שלושה תושבי יפו, ביניהם עובדת משרד הרישוי בחולון, החשודים כי המירו רישיונות נהיגה זרים מזויפים לרישיונות נהיגה ישראלים תמורת תשלום.

בחודשים האחרונים התנהלה במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, בשיתוף מפלג הונאה של מחוז ירושלים ומשרד התחבורה, חקירה נגד שני עסקנים במשרד הרישוי ופקידת משרד הרישוי אשר על פי החשד פעלו בצוותא להנפיק רישיונות נהיגה ישראלים על בסיס רישיון זר מזויף.

מהחקירה עלה כי במהלך השנה האחרונה המירו החשודים עשרות רישיונות נהיגה זרים מזויפים לנהגים שלעולם לא הוציאו רישיון. בהמשך הנהגים שקיבלו רישיונות במרמה אף קיבלו דו"חות בגין עבירות תנועה שביצעו.

השבוע עצרו שוטרי מפלג הונאה תך אביב בשיתוף עם לוחמי יס"מ תל אביב וימ"ר תך אביב את החשודים, תושבי יפו, בני 59, 52, 39 והם הובאו למשרדי המפלג לחקירה. בחיפוש בביתה של החשודה נתפס כסף במזומן בסך 49.500 ש"ח ו-13.000 דולר, מחשב נייד, מחברות ובהן תרשומות של שמות וכן מסמכים שונים. בבתיהם של חשודים נוספים נתפסו תעודות זהות  השייכות לאחרים, טלפונים ניידים ומסמכים שונים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר