הפגנת תושבים נגד עבודות הרכבת הקלה בחולון. צילום: פרטי
הפגנת תושבים נגד עבודות הרכבת הקלה בחולון. צילום: פרטי

תושבים מחו בחולון: "העיר כולה פקוקה והרוסה בגלל עבודות הרכבת הקלה"

כמה עשרות תושבים מחו ברחוב חנקין על הנזק שנגרם כתוצאה מעבודות הרכבת הקלה. ביקורת על העירייה: "לא מעורבת מספיק"

פורסם בתאריך: 12.7.23 14:56

כמה עשרות תושבים מחו אתמול ברחוב חנקין בחולון נגד הפגיעה בעסקים ובנוסעי התחבורה הציבורית בגין עבודות הרכבת הקלה. במקום היה גם המועמד לראשות העירייה, עו"ד ניסן זכריה, שלפני כחצי שנה הגיש שאילתה בדבר פיצוי העסקים שניזוקו מעבודות הרכבת הקלה והגיע לדיון בכנסת בנושא. למחאה הגיעו הפעילים החברתיים מייקאל בוזגלו, עמוס ירושלמי וחנן לוי.

תושבת העיר אמרה אתמול: "אנחנו ממש במצב ביש, העיר כולה פקוקה והרוסה בגלל עבודות הרכבת הקלה וזה פשוט בלתי אפשרי להמשיך ככה. כולנו ניזוקים מזה, ציבור הנהגים, ציבור הולכי הרגל, בעלי העסקים, פשוט כולם ונראה שלאף אחד זה לא מזיז. הגיע הזמן להרים קול צעקה ולהעלות את המודעות לבעיה הזו שקורעת את העיר".

 

עו"ד זכריה אמר: "אנחנו עדים לניהול רשלני של עבודות הרכבת הקלה על ידי חברת נת"ע, ציבור תושבות ותושבי חולון נפגע מידי יום, עסקים קרסו, יש פגיעה בתחבורה הציבורית לצד עומס ופקקים לא סבירים. הדבר נובע מחוסר מעורבות של עיריית עיריית חולון. עם כל הכבוד נת"ע לא מנהלת את העיר אלא העירייה חייבת לנהל את נת"ע וכן לדאוג לצירים חלופיים עבור התושבים לצד קרן פיצוי לעסקים. בכוונתי לפנות בשנית לכנסת ולממשלה בנושא עד שיימצאו פתרונות".

תגובות העירייה ונת"ע יובאו כאן כשיתקבלו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר