ענת כנורי (צילום: יחסי ציבור)

בשעה טובה: ענת כנורי פתחה את מטה הבחירות שלה בשכונת נאות רחל

המועמדת לראשות עיריית חולון השיקה את המטה בהשתתפות עשרות פעילים ואנשי שטח. היא בחרה לפתוח את המטה שלה בשכונת נאות רחל, מכיוון שלדבריה זו סגירת מעגל עבורה. "כאן נולדו ילדיי", היא אומרת, "הם היו בגני הילדים שבשכונה ובחוגים במתנ"ס השכונתי"

פורסם בתאריך: 4.8.23 01:28

המועמדת לראשות עיריית חולון השיקה שלשום (רביעי) את מטה הבחירות שלה בשכונת נאות רחל בהשתתפות עשרות הפעילים ואנשי השטח שמלווים אותה בחודשים האחרונים.

כנורי אמרה באירוע: "אני נרגשת לראות את כל האנשים הטובים שמלווים אותי ועושים רבות בשביל להביא את השינוי הדרוש והחשוב לחולון. יצאתי למסע הזה לפני חמש שנים, ובשנה האחרונה אני עובדת ביתר שאת להחזיר את חולון להיות העיר המובילה בכל התחומים. כל מי שכאן הצטרף אליי לדרך ופועל מתוך אהבה לעיר ואמונה בי לשנות את עתידה. פתיחת המטה היא אבן דרך נוספת בפעילות החשובה והמקום הזה הוא הבית שלכם לעבודה, לפגישות, להיכרות עם תושבים וקידום קמפיין הבחירות, שבסופו נשנה את פני העיר. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה, העזרה, ההתנדבות והרצון לסייע. יחד – חולון 1 תנצח. יחד נוביל את חולון לצמיחה ושגשוג".

 

 

כנורי (51), נשואה לאילן, ואימא לרותם, זיו ונועם, בחרה לפתוח את המטה שלה בשכונת נאות רחל, מכיוון שלדבריה זו סגירת מעגל עבורה. "כאן נולדו ילדיי", היא אומרת, "הם היו בגני הילדים שבשכונה ובחוגים במתנ"ס השכונתי". לפני 17 שנים היא עברה כנורי עם משפחתה לשכונת רבין, אך הרחובות, האנשים והאווירה בנאות רחל נשארו בליבה. מטה הבחירות שלה נמצא בפסאז' ברחוב קדושי קהיר, ליד אולמי ארגמן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר