המלגאים של חולון (צילום: עיריית חולון)
המלגאים של חולון (צילום: עיריית חולון)

עיריית חולון העניקה מלגות לחיילים משוחררים ללימודי מקצוע או תעודה

חולון היא הרשות המקומית הראשונה בארץ שמעניקה מלגות ללימודי מקצוע ותעודה ולאו דווקא לתואר אקדמי. בנוסף, כמדי שנה, הוענקו מלגות גם לסטודנטים יוצאי אתיופיה ובוכרה

פורסם בתאריך: 8.8.23 10:30

עיריית חולון העניקה, לראשונה, מלגות לחיילים משוחררים, תושבי העיר, שיסייעו להם בלימודי מקצוע או תעודה. חולון היא הרשות המקומית הראשונה בארץ שמעניקה מלגות מסוג זה, וזאת הודות לשיתוף פעולה פורה עם סניף חולון של האגודה למען החייל. מטרת המלגה לסייע במימון גם לחיילים משוחררים, שמבקשים לרכוש הכשרה מקצועית ולאו דווקא תואר אקדמי, על מנת לאפשר להם להשתלב בתעשייה ובשוק העבודה.

שלוש החולוניות הראשונות, שזכו במלגה בסכום של 4,000 שקלים כל אחת, הן אלמוג קריטי, דנה גבריאל וסיוון גלאו, שלומדות לימודי מקצוע בתחום העיצוב והגרפיקה.

בטקס, שהתקיים ביום ראשון השבוע, הוענקו מלגות גם ל-28 סטודנטים, תושבי חולון, יוצאי אתיופיה ובוכרה. המלגות ליוצאי אתיופיה ניתנו במימון מלא של עיריית חולון, והמלגות ליוצאי בוכרה ניתנו במימון משותף של העירייה ושל עמותת ברית יוצאי בוכרה. כל המלגאים נדרשו להתנדב בקהילה בעיר במסגרות חינוך פורמליות ובלתי פורמליות, כתנאי לקבלת המלגה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר