שי קינן ועזרא סיטון, צילום מטה שי קינן
שי קינן ועזרא סיטון, צילום מטה שי קינן

סגן ראש העירייה הודיע במי הוא תומך לראשות עיריית חולון

עזרא סיטון הודיע כי הוא תומך בשי קינן ואמר: "החינוך בחולון הוא הדבר הכי חשוב לליבי, אני מאמין בתוכנית החינוך שהוצגה על ידי קינן ובעיקר ביכולת שלו להוציא אותה אל הפועל"

פורסם בתאריך: 27.8.23 10:29

*הבחירות לראשות עיריית חולון מתקרבות: יו"ר סיעת מצטיינים בחינוך וסגן ראש העירייה, עזרא סיטון, הודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העירייה ובכך הוא מצטרף לנבחרי ציבור נוספים שהביעו תמיכה במועמדתו של קינן, בהם חברת סיעת מצטיינים בחינוך נעה צ'פליצקי וחברי מועצה נוספים.

סיטון, סגן ראש העירייה, חבר מועצה ומורה לאזרחות והיסטוריה בבית הספר אורט מדעים חולון, הדגיש בהודעה שמסר: "החינוך בחולון הוא הדבר הכי חשוב לליבי ולכן, אחרי שבחנתי את כלל המועמדים לראשות העיר אין לי ספק ששי קינן הוא הבחירה הנכונה להביא את השינוי הנדרש לעיר. כאבא ל-3 ילדים וכמורה בבית הספר, אני מאמין בתוכנית החינוך שהוצגה על ידו ובעיקר ביכולת שלו להוציא אותה אל הפועל. אני וחבריי לסיעה נעשה את כל הנדרש לסייע לו להיבחר ברוב גדול ואני קורא לכל מי שהחינוך בחולון חשוב לו, להגיע ביום הבחירות לקלפי ולהצביע עבור שי קינן בפתק הצהוב לראשות העיר".

 

קינן, העומד בראש רשימת חולון מתחדשת, אמר: "אני מודה לסגן ראש העירייה עזרא סיטון על תמיכתו בי והבעת האמון בתוכנית העבודה שהצגתי לתושבי חולון, בדגש על כל נושאי החינוך. רק השבוע נחשפנו לנתונים המראים שהעיר חולון מפגרת אחרי ערים כראשון לציון ורמת גן בכל הקשור למספר התלמידים הזכאים לבגרות מיטבית שפותחת להם את השער למקצועות המבוקשים ומבטיחה את עתידם. אנחנו נעבוד בקדנציה הבאה בקואליציה רחבה יחד כדי להביא את השינוי לטובת כלל תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר