ענת כנורי, קרדיט עופר חג'יוב
ענת כנורי, קרדיט עופר חג'יוב

כנורי מנסה לגבש סביבה קואליציה ממלכתית דמוקרטית

ענת כנורי, המתמודדת על ראשות העיר, פנתה למספר מתמודדים כדי שיתאחדו סביבה לריצה משותפת. כנורי: "אני בטוחה שכל מי שחולון יקרה לו, ירצה להצטרף אליי ולהבטיח את עתידה הממלכתי והדמוקרטי של העיר"

פורסם בתאריך: 12.9.23 10:57

לקראת סגירת הרשימות בעוד עשרה ימים, פנתה ענת כנורי, המתמודדת על ראשות העיר, למועמדים הנחשבים דמוקרטיים וממלכתיים – מוטי ששון, מורן ישראל, הציונות הדתית ועוד, כדי לגבש רשימה משותפת בראשותה.

כנורי: "בכוונתי לאחד את הכוחות הממלכתיים והדמוקרטים בעיר לריצה משותפת, כדי לדאוג שחולון תהיה עיר המכילה את כל תושביה, עיר שתשמור על ערכים דמוקרטיים ותקדם חיים משותפים תוך דאגה לכל האוכלוסיות בעיר. כמו כן בכוונתי לפעול להשבה לעיר של הצעירים, שכיום ידם אינה משגת לגור בחולון, לדאוג לשכבת הגמלאים, להביא תעסוקה לתושבים ולהפוך את חולון לעיר פעילה ותוססת.

עוד אמרה כנורי: "יש לנו משימה חשובה: לבנות את חולון כעיר שכל תושביה יכולים ליהנות ממנה, לדאוג לפעילות לצעירים בכל ימות השבוע, להבטיח שמירה על כבודן של כל האוכלוסיות בעיר, כל זאת תוך ראייה סביבתית והוליסטית. אני בטוחה שכל מי שחולון יקרה לו, ירצה להצטרף אליי ולהבטיח את עתידה הממלכתי והדמוקרטי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר