המשלחת הישראלית לכנס בגרמניה בנושא אקלים,. צילום עיריית חולון
המשלחת הישראלית לכנס בגרמניה בנושא אקלים,. צילום עיריית חולון

נציג מחולון השתתף בכינוס בנושא אקלים בגרמניה: "המשבר משפיע ישירות על חיי התושבים"

יחד עם הנציגים ממספר רשויות בישראל השתתפו בכינוס שעסק גם באנרגיות מתחדשות ופיתוח עירוני בר קיימא, משלחת מאיחוד האמירויות ונציגים מגרמניה

פורסם בתאריך: 21.9.23 09:10

אקלים חיובי: משלחת ישראלית, שכללה גם נציגוּת מעיריית חולון, שבה באחרונה מברלין, שם השתתפה בכינוס בנושא אקלים, אנרגיות מתחדשות ופיתוח עירוני בר קיימא. את עיריית חולון ייצג בכינוס מנהל מערך סביבה וקיימות, יריב בן דב, ויחד עמו יצאו מישראל נציגי ירושלים, אילת, עכו, רהט, ג'דידה-מכר ואשכול נגב מזרחי, כמו גם נציגה ממשרד האנרגיה והתשתיות.

המשלחת הישראלית התארחה במשרד הפדרלי הגרמני לענייני כלכלה ואקלים יחד עם משלחת מאיחוד האמירויות ונציגים מגרמניה, ויחד קיימו נציגי המדינות דיאלוג משולש על פיתוח עירוני בר קיימא ועל העלאת המודעות להתייעלות אנרגטית ולייצור אנרגיה מתחדשת. הם החליפו מידע ושוחחו על אודות שיתופי פעולה בינלאומיים אפשריים ופיתוח אסטרטגיות יעילות לפתרונות סביבתיים בערים, מתוך תנאי האקלים, הסביבה והכלכלה הייחודיים לכל מדינה.

האתגרים והדילמות שהועלו בכנס ידונו גם בוועידת האקלים הקרובה COP28, שתתקיים באיחוד האמירויות בחודש דצמבר.

יריב בן דב אמר: "עיריית חולון הבינה היטב כבר מזמן כי נושאי משבר האקלים והאנרגיה משפיעים ישירות על איכות חייהם של תושבי העיר. לכן, אנחנו מעוניינים להחליף ידע עם עמיתים בארץ ובעולם, על מנת לפעול ליישום פתרונות יעילים בתחומים אלה ולהמשיך לקדם דרכי פעולה שיסייעו לנו להתמודד באופן המקצועי ביותר והטוב ביותר עם שינויי האקלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר