נפילה בכביש 4 סמוך לחולון צילום מד"א
נפילה בכביש 4 סמוך לחולון צילום מד"א

מטח לשפלה ולגוש דן: אישה נפצעה מנפילת רקטה בכביש 4 | צפו בזירה

אזרחים העניקו לפצועה טיפול ראשוני בהדרכה טלפונית של מד"א עד להגעת צוותי הרפואה למקום. היא סובלת מחדירת רסיס לגפיים | צפו בזירת הנפילה

פורסם בתאריך: 16.10.23 17:33

מטח לעבר גוש דן והשפלה: אישה נפצעה מרסיסים כאשר רקטה שנורתה מרצועת עזה נפלה בכביש 4. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני בזירה ופינו אותה לבית החולים במצב בינוני עם רסיסים בגפיים. רסיסים נפלו גם במספר רחובות בחולון.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק עודד שינקמן, סיפר: "הפצועה שכבה בשטח לצד הכביש מעבר לגדר ההפרדה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות רסיסים בגפיים. אזרחים שהיו איתה בזמן הפציעה, העניקו לה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים תל השומר כמצבה מוגדר בינוני ויציב".

משה מלכה, חובש מתנדב באיחוד הצלה שטיפל בנפגעת, סיפר: "הנפגעת שכבה על הכביש וסבלה מחדירת רסיס בגפיים. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים ולאחר מכן היא פונתה באמבולנס לבית החולים".

מהמשטרה נמסר כי היא מטפלת כעת בזירת נפילה של פריט רקטה בגזרת מרחב שפלה בכביש 4, בה נפגעה אישה באורח בינוני. חבלני המשטרה של מחוז מרכז ושוטּרי תחנת ראשון לציון בודדו כעת את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. עוד נמסר מהמשטרה: "אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר