נר זיכרון, Kravaivan.11/depositphotos.com
נר זיכרון, Kravaivan.11/depositphotos.com

כאב גדול: הובאו למנוחות שלושה תושבי חולון שנרצחו במסיבה ברעים

זוהו גופותיהם של שירז-שירן ישמרני (טמם) ז"ל, סלין רחל בן דוד נגר ז"ל ותומר סטרוסטה ז"ל, שנרצחו במסיבת התופת ברעים. אתמול הם הובאו למנוחות. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 18.10.23 08:40

כאב גדול: זוהו גופתיהם של שלושה תושבי חולון שנרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים שמסיבה ברעים בשבת שעבר, 7.10: שירז-שירן ישמרני (טמם) ז"ל, סלין רחל בן דוד נגר ז"ל ותומר סטרוסטה ז"ל.

שירז-שירן ישמרני (טמם) ז"ל, בת 38, בתם של רבקה וציון, גדלה בראשון לציון. היא עברה להתגורר בחולון בעקבות בעלה אדיר טמם ז"ל, שנרצח יחד איתה במסיבת הטבע שהפכה למסיבת תופת. לזוג שתי בנות, גילי וגושן, הלומדות בבית הספר בן צבי. שירז אהבה את החיים והחיים אהבו אותה. כמו אדיר ז"ל, היא הייתה מדריכת שחייה טיפולית מוכשרת במרכז מטרה בחולון והרעיפה אהבה אינסופית על כל הילדים, שהיו מטופליה. במקביל, היא עבדה במסירות במשרד עורכי דין, וגם שם שימשה דמות מרכזית, שאהובה על הכול. היא הייתה ילדה של טבע ושל שלום והאמינה רק בטוֹב ובדרך של שמחת חיים. היא הובאה למנוחות אתמול בשעה 12:00 בבית העלמין דרום חולון.

תומר סטרוסטה ז"ל היה בן 23 במותו. הוא למד בבית הספר היסודי ביאליק והוא בוגר תיכון טומשין בחולון. בצבא שירת כלוחם במערכת כיפת ברזל ועם שחרורו החל לעבוד כמתקין רהיטים באיקאה. תומר היה בחור חכם, מלא בשמחת חיים ומוקף בחברים. בן מושלם להוריו אורלי ושמואל ואח דואג ומפנק לאחיו אוראל ואיתי. תומר אהב מאוד את סבו אייבי וסבתו גאולה המתגוררים בחולון, ודאג להם. תומר ז"ל הובא למנוחות אתמול בבית העלמין חולון.

סלין רחל בן דוד נגר ז"ל, בת 32, נולדה בליון שבצרפת, עלתה בגיל 16 לארץ והתגוררה באשדוד. היא עברה להתגורר בחולון בעקבות בעלה עידו ולזוג תינוקת בת חצי שנה. סלין עבדה כמנהלת משרד עו"ד. כך כתב עליה בעלה עידו: "סלין הייתה האדם השמח ביותר שהכרנו, כזו שמאירה כל חדר שהיא נכנסת אליו. סלין אהבה את החיים, אהבה את החופש ובעיקר אהבה את הים. סלין הייתה ונשארה מוקפת חברים מכל הארץ ומכל העולם, שלא יכולים לשאת עכשיו את הכאב הנורא שמקיף אותנו. אנחנו כואבים את לכתה של סלין". סלין ז"ל הובאה למנוחות אתמול אחר הצהרים בבית העלמין חולון.

יהי זכרם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר