כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

בעקבות הנחיות פיקוד העורף: זו ההחלטה של עיריית חולון לגבי חזרה ללימודים

בעקבות השינוי בהנחיות פיקוד העורף, פעל בשבוע האחרון אגף החינוך בעיריית חולון למפות את כל מוסדות החינוך בעיר

פורסם בתאריך: 19.10.23 00:07

למרות השינוי בהנחיות פיקוד העורף לגבי חולון, לפיהן ניתן לקיים פעילויות חינוכיות במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות (דקה וחצי בחולון), עיריית חולון החליטה כי כי לא יתקיימו בשלב הזה לימודים פיזיים במערכת החינוך בעיר. כך הוחלט כבר ביום שלישי בתום הערכת מצב בהשתתפות כל גורמי המקצוע העירוניים ופיקוד העורף.

בעירייה ציינו כי בעקבות השינוי בהנחיות פיקוד העורף שהתקבל בשלישי בערב, הם נערכים לפתיחה מדורגת, אחראית ובטוחה של מערכת החינוך, באופן שיאפשר עמידה בכל הקריטריונים של פיקוד העורף. עוד ציינו בעירייה כי החינוך המיוחד החל לפעול בצורה מדורגת. מסגרות שנפתחו קיבלו הודעה ממנהלי המסגרת. לגבי פתיחת כלל המערכת, תימסר הודעה מדויקת מהמנהלים לקהילת בית הספר וההורים.

אתמול (רביעי) בערב ציינו בעירייה כי גם היום (חמישי) לא יתקיימו לימודים במערכת החינוך בעיר, וכי החזרה ללימודים בחולון תהיה בטוחה ומדורגת כך שכמות התלמידים בכל בית ספר תאפשר כניסה בטוחה למרחב המוגן בדקה וחצי, וזאת על פי גודלו של המרחב המוגן וביחס למספר הנפשות בבית הספר, כולל תלמידים וצוות. בשבוע האחרון פעל אגף החינוך בחולון למפות את כל מוסדות החינוך בעיר.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר