הברית של בנם של בני הזוג רחלי ואביב שמסיאן מחולון
הברית של ארי, בנם של בני הזוג רחלי ואביב שמסיאן מחולון

העירייה ארגנה חגיגת ברית לבני הזוג החולוני שניצל מהטבח בדרום

רחלי ואביב שמסיאן שהו בקיבוץ עין השלושה ב-7 באוקטובר ולמזלם כוח צה"ל חילץ אותם, והם נסעו ישירות למחלקת יולדות. זהבה בן התנדבה לשיר, מוט ששון הגיע לברך

פורסם בתאריך: 20.10.23 15:24

עיריית חולון ארגנה חגיגת ברית לתינוק שנולד לבני זוג חולונים שניצלו מהטבח בדרום. ראש העירייה מוטי ששון הגיש את התינוק לאבא ששימש כסנדק וזהבה בן התנדבה לשיר ולשמח את המשפחה.

בני הזוג רחלי ואביב שמסיאן מחולון שהו בקיבוץ עין השלושה בזמן המתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר. למזלם ולשמחתם כוח צה"ל הצליח לחלץ אותם ביום ראשון בערב אחרי המתקפה והם נסעו ישירות למחלקת יולדות לבצע ניתוח קיסרי שנקבע מראש. סיפורם המרגש הגיע לידיעת גורמים בעירייה, ובהנחיית ראש העירייה, ארגנה להם העירייה בחמישי (אתמול) את טקס הברית במרכז הצעירים ג'סיקה.

העירייה קישטה את המקום בכחול לבן, הביאה כיסא לסנדק ובקבוקי יין, ופנתה לזמרת זהבה בן, שנענתה מייד והגיעה לשיר בהתנדבות באירוע. ראש העירייה, מוטי ששון, לא הצליח להסתיר את התרגשותו כשהגיש את התינוק לאבא ששימש כסנדק. בתחילת הברית עוד נשמעה אזעקה שהורידה את כל המשתתפים למקלט, אבל אחרי כמה דקות הברית המשיכה כרגיל לשמחת כל הנוכחים. שמו של הרך הנולד – ארי.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר