כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com
כיפת ברזל, צילום emoish depositphotos.com

בתום הערכת מצב: זה מה שהחליטה העירייה לגבי החזרה ללימודים

העירייה החליטה כי החל מהיום, יום ראשון, ייפתחו בתי הספר בעיר בהדרגה ללמידה היברידית. זאת בהתאם לאפשרויות המקלוט של כל בית ספר

פורסם בתאריך: 22.10.23 08:15

העירייה החליטה בהערכת מצב שקיימה ביום שישי אחר הצהרים, בהשתתפות גורמי המקצוע העירוניים ופיקוד העורף, כי החל מהיום, יום ראשון, ייפתחו בתי הספר בעיר בהדרגה ללמידה היברידית. המשמעות היא שחלק מהלימודים יתבצעו מרחוק וחלק מהלימודים יתבצעו באופן פיזי – בהתאם לאפשרויות המיקלוט של כל בית ספר. הפתיחה תיעשה בהדרגה וכל מנהל בית ספר יידע ישירות את קהילת בית הספר.

יצוין כי על מנת לאפשר את החזרה ללימודים בשגרת חירום, נקבעה תכנית אבטחה רחבה, שכוללת את כל גורמי האבטחה והחירום העירוניים, המשטרה, השיטור העירוני וסיירי חברות האבטחה הפועלים תחת קב״טי העירייה. בכל בית ספר יוצב שומר חמוש, כחלק ממערך זה. בעירייה אמרו: "אנו מבינים כי מדובר בהחלטה לא פשוטה (עבור ההורים), אולם אנו סבורים כי יש חשיבות בחזרת הילדים לשגרה מסוימת, כחלק משגרת החירום אליה אנו נערכים. בכל מקרה, לא יירשמו חיסורים לתלמידים שלא יגיעו. חשוב להדגיש כי כל בית ספר בנה לוח זמנים בהתאם לאפשרויות המקלוט ונוכחות הצוות והמערכות נשלחו ישירות להורים. בכל מקרה יש לעמוד בקשר עם צוות ביה"ס".

עוד נמסר מהעירייה: "גני הילדים מתוכננים להיפתח ביום ב׳, על פי תכנית, שנבנתה בהתאם לאפשרויות המיגון והנחיות פיקוד העורף והפרטים ימסרו ישירות ע"י צוות הגן להורים. גני החינוך המיוחד נפתחים במדורג ופועלים גם כן על פי הוראות פיקוד העורף. מערכות נשלחו להורים. נבנתה תכנית המאפשרת לכלל הגנים לפעול".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר