ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

תושבים בסמוך לאתר תמ"א: "העבודות נמשכות, אנחנו בחרדות" | העירייה מנסה להרגיע

תושבים מתלוננים על אתר בנייה פעיל ועל חששות גדולים. העירייה: "אין לנו סמכות חוקית לסגור אתרי בנייה מאושרים, השיטור העירוני מסייר באופן שוטף באתרים"

פורסם בתאריך: 23.10.23 09:17

תושבים בחולון מתלוננים על אתר בנייה פעיל ועל חששות גדולים בגלל נוכחות הפועלים ברחוב. תושבת המתגוררת ברחוב תרצ"ו, אמרה להשקמה:  "הפועלים מסתובבים ברחוב ובכניסות של הבתים והדיירים מפחדים. המשטרה בדקה ועדכנה אותנו שיש לפועלים תעודות זהות כחולות. יש חשש גדול, יש גבול בכמה חרדה ומתח אפשר לחיות. הדיירים לא יוצאים מהבתים ולא מאפשרים לילדיהם לצאת".

 

 

עוד אמרה התושבת: "יש עוד שלושה בניינים בסביבה בשיפוץ ואין פועל אחד שם. כולנו בחרדה, במידה ולא יפסק שם השיפוץ המצב יחמיר. לא הגיוני שזה הבניין היחיד שממשיכים לשפץ אותו בין האזעקות בזמן מלחמה, צריך להתעורר ומיד".

מהעירייה נמסר בתגובה: "בעיריית חולון מבינים את חששות התושבים בעת הזו ואולם לרשויות המקומיות אין כל סמכות חוקית לסגור אתרי בנייה מאושרים ובלבד שהם פועלים בהתאם להנחיות הצבא והמשטרה. יודגש, כי באתרי הבנייה מועסקים רק ישראלים ועובדים זרים. חל איסור מוחלט על פועלים מהשטחים לעבוד ומהנדס העיר הוציא הנחייה מפורשת על כך לכל הקבלנים הבונים בעיר. הפיקוח והשיטור העירוני מסיירים באופן שוטף באתרי הבנייה ובודקים את יישום ההנחיות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר