אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א
אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

רכב פגע בשני רוכבי אופניים, אחד מהם מת מפצעיו. המשטרה חוקרת

תאונה קשה הבוקר בכביש 44 בסמוך למחלף חולון: רכב פגע בשני רוכבי אופניים שפונו לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו של אחד מהם, שפונה במצב אנוש. רוכב אופניים נוסף פונה במצב בינוני

פורסם בתאריך: 18.11.23 09:55

אדם אחד נהרג בתאונה בה נפגעו שני רוכבי אופניים מרכב בכביש 44 בסמוך למחלף חולון. מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת התאונה. עוד נמסר מהמשטרה כי היום התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב לרוכבי אופניים על כביש 44 ליד חולון. רוכב אופניים פונה במצב בינוני ורוכב נוסף פונה במצב אנוש למרכז הרפואי וולפסון, ושם נקבע מותו של הפצוע האנוש על ידי גורמי הרפואה. בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז תל אביב הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות וחקירת נסיבות התאונה.

ממד"א נמסר בנוגע לתאונה: בשעה 06:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על 2 רוכבי אופניים שנפגעו מרכב כביש 44 סמוך למחלף חולון לכיוון מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים וולפסון 2 פצועים, בהם גבר כבן 35 במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה וגבר בן 33 במצב בינוני עם פגיעה רב מערכתית.

 

פראמדיק מד"א, נמרוד ליכט, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 רוכבי האופניים שנפגעו מהרכב שכבו בסמוך לאופניים המרוסקות כשאחד מהם מחוסר הכרה והשני בהכרה מלאה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי, פינינו את 2 הפצועים בדחיפות לבית החולים בניידות טיפול נמרץ תוך כדי ביצוע פעולות החייאה בפצוע שנפגע באורח אנוש. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי".

כאמור, למרבה הצער, בבית החולים נקבע מותו של רוכב האופניים שפונה במצב אנוש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר