חדר בוולפסון שהוכן למשוחררות משבי החמאס המתועב, צילום דוברות וולפסון
חדר בוולפסון שהוכן למשוחררות משבי החמאס המתועב, צילום דוברות וולפסון

רגעים מרגשים בוולפסון עם הגעת החטופות: זה מה שנמסר על מצבן

חמש נשים שוחררו אתמול בערב משבי החמאס נקלטו בבית החולים וולפסון: "מצבן יציב והן מחובקות על ידי בני משפחותיהן"

פורסם בתאריך: 25.11.23 10:50

חמש נשים ששוחררו אתמול בערב (שישי) משבי החמאס נקלטו בבית החולים וולפסון. 13 מהחטופים מאותה שבת ארורה ב-7.10 שוחררו אתמול על ידי חמאס במסגרת הפעימה הראשונה של המתווה שסוכם לשחרור אמהות, ילדים וקשישים וקשישות. הם הועברו לידי המצרים ברפיח ומשם לידי ישראל.

אתמול בערב שוחררו: מרגלית מוזס, חנה קציר, דורון כץ-אשר, אביב אשר, רז אשר, רותי מונדר, אוהד מונדר, קרן מונדר, עדינה משה, יפה אדר, דניאל אלוני ואמיליה אלוני, וחנה פרי. צעירת המשוחררים היא בת שנתיים, אביב אשר. מלבדם שוחררו עוד 11 עובדים תאילנדים ופיליפינים שנחטפו מהעוטף בידי מחבלי החמאס הנתעבים. 8 ילדים, אמהות וסבצא אחת הועברו לבית החולים שניידר. 11 פועלים תאילנדים ופליפינים הועברו לבית החולים שמיר אסף הרופא. אתמול בערב גם קיבלה ישראל את רשימת 13 החטופים שאמורים להיות משוחררים הערב.

הבוקר נמסר מוולפסון כי "מצבן של חמש השבות שנקלטו אתמול בבית החולים וולפסון יציב. כל אחת מטופלת בהתאם לבדיקה שעברה אתמול על ידי הצוות הרפואי, והן מחובקות על ידי משפחותיהן. אנחנו מחכים ומקווים לשובם כל החטופים והחטופות".

אתמול  בערב, עם קליטת המשוחררות, אמרה מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "לאחר 49 ימים בשבי שלוו בדריכות וציפייה, אני נרגשת לעדכן כי הערב הגיעו לבית החולים וולפסון 5 נשים שבות. סוף סוף אתן בבית. במקום בטוח. כמה ציפינו לכן. המשימה המרכזית שלנו בוולפסון, היא להעניק את הטיפול הרפואי, הנפשי והמקצועי הטוב ביותר, להעניק לכן מרחב בטוח ומוגן ביחד עם המשפחות שלכן. השבות מטופלות על ידי מיטב הצוותים הרפואיים של וולפסון ברגעים אלו, נבדקות ומקבלות מעטפת רפואית ונפשית לאחר שמוקמו במתחם מיוחד שהוכן עבורן ועבור משפחותיהן. אני מודה על האמון שקיבלנו ממשרד הבריאות ועל העבודה המשותפת עם כוחות הביטחון והצוותים ומבטיחה לשבות ולמשפחות שאתן בידיים בטוחות ובבית".

קודם לכן, עוד לפני קליטת השבות, הסבירו בוולפסון: "השבות ימוקמו במתחם מבודד שתתאפשר אליו גישה על ידי גורמים רפואיים, כוחות הביטחון ובני משפחה בלבד, זאת בהתאם לנהלי משרד הבריאות. המרכז הרפואי וולפסון פועל בתיאום מלא עם משרד הבריאות וגורמי הביטחון. במסגרת ההכנות, מיטב הצוותים הרפואיים מתודרכים ומוכנים להעניק עזרה רפואית בהתאם לצרכים הנדרשים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר