חנה פרי מנירים משוחררת מוולפסון, צילום : D.V.A Productions דימיטרי ירושצקי, דוברות וולפסון.
חנה פרי מנירים משוחררת מוולפסון, צילום : D.V.A Productions דימיטרי ירושצקי, דוברות וולפסון.

צפו ברגעים מרגשים בוולפסון: חנה פרי מנירים שוחררה מאשפוז

פרי, ששוחררה על ידי החמאס ביום שישי בערב, שוחררה אתמול (ראשון) בערב מהאשפוז. אתמול נקלטה בבית החולים משוחררת נוספת

פורסם בתאריך: 27.11.23 08:35

רגעים מרגשים בוולפסון: חנה פרי מנירים ששוחררה משבי חמאס אחרי 49 ימים, שוחררה אתמול (ראשון) בערב מאשפוזה במרכז הרפואי וולפסון כשהיא מלווה במנכ"לית בית החולים ד"ר ענת אנגל ומנהלת הסיעוד, אורנה צבי. אנשי צוות המחלקה ובני משפחתה של חנה פרי הריעו לה כשהם אוחזים בדגלי ישראל. לצד זאת נקלטה אתמול בערב שבה מרצועת עזה. ביום שישי נקלטו בוולפסון חמישה שבים מעזה.

ד"ר ענת אנגל אמרה על שחרורה מאשפוז של פרי: "אלה רגעים של שמחה והתרגשות המהולים בכאב ותקווה לשובם של כל החטופים והחטופות. הצוותים הנהדרים שלנו טיפלו בה במקצועיות וברגישות ואין ספק שחנה מייצגת את החוסן של עם ישראל. אני מייחלת לרגעים נוספים כאלה".

אתמול בערב כאמור נקלטה בוולפסון שבה מרצועת עזה. לפני כן הודיעו בוולפסון כי "במרכז הרפואי וולפסון ערוכים הערב, 26.11.23 לקליטה. המרכז הרפואי וולפסון פועל בתיאום מלא עם משרד הבריאות וגורמי הביטחון. לאות הזדהות עם משפחות החטופים והחטופות, הואר הערב הבניין בדגלי ישראל".

מאוחר יותר, בשעת לילה מאוחרת, נמסר מבית החולים: "השבוע קלטנו בפעם השנייה, שבה מרצועת עזה. ברגעים אלו, היא נבדקת על ידי מיטב הצוותים הרפואיים, במתחם מבודד שהוקם למען השבים והשבות. מצבה מוגדר יציב. לפני דקות אחדות, לראשונה התאחדה עם משפחתה במפגש מרגש. המרכז הרפואי וולפסון, מקיים שיתוף פעולה הדוק עם צה"ל ומשרד הבריאות. נמשיך ללוות, לחבק ולעטוף את כל השבים והשבות, ומאחלים לשובם של כלל החטופים והחטופות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר