מעלית משא קרסה בבית עסק בחולון, תיעוד מבצעי מדא
מעלית משא קרסה בבית עסק בחולון, תיעוד מבצעי מדא

טרגדיה בבית עסק בחולון: אדם נהרג מקריסת מעלית משא

פראמדיק מד"א סיפר: "תוך פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

פורסם בתאריך: 28.11.23 07:37

אדם נהרג הבוקר מקריסת מעלית משא בבית עסק בחולון. ממד"א נמסר: לפנות בוקר בשעה 05:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על מעלית משא שקרסה בבית עסק בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית ונאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א, יוסי רוזנטל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מזק"א נמסר: "מתנדבי זק"א ת"א הוזעקו לפנות בוקר לרחוב השופטים בעיר חולון בעקבות דיווח שהתקבל במוקד על גבר כבן 40 שנהרג מקריסת מעלית משא. הלל חמאוי, ראש צוות חולון בזק"א ת"א, סיפר: "לפנות בוקר הוזנקתי ע״י מוקד זק״א ת״א לרחוב השופטים בעיר בעקבות דיווח על גבר שנלכד תחת מעלית משא בבית עסק בעיר, לאחר פעולות החילוץ של לוחמי האש, צוותי הרפואה קבעו את מותו במקום, בסיוע מתנדבי זק״א ת״א נוספים טיפלנו בכבוד המת וסייענו לכוחות המז״פ שפעלו במקום. הגופה הועברה להמשך טיפול במכון הלאומי לרפואה משפטית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר