עמית סוסנה (מימין) ואילנה גריצבסקי משתחררות מוולפסון, צילום דוברות וולפסון
עמית סוסנה (מימין) ואילנה גריצבסקי משתחררות מוולפסון, צילום דוברות וולפסון

עמית סוסנה ואילנה גריצבסקי ששבו מעזה שוחררו מוולפסון | צפו ברגעי השחרור ובמפגש של עמית עם כלבתה

עשר שבות מעזה אושפזו בבית החולים וולפסון במהלך השבוע האחרון ובבית החולים חוו לא מעט רגעים מרגשים ודמעות של אושר

פורסם בתאריך: 4.12.23 09:54

עשר שבות מעזה אושפזו בבית החולים וולפסון במהלך השבוע האחרון ובבית החולים חוו לא מעט רגעים מרגשים ודמעות של אושר. בימים האחרונים שוחררו שתי השבות האחרונות בשלב הזה, עמית סוסנה ואילנה גריצבסקי. בבית החולים תיעדו כמובן את הרגעים המרגשים שלא השאירו אף עין יבשה.

עמית סוסנה אשר שוחררה מעזה במהלך הפעימה השביעית וריגשה מדינה שלמה במפגש עם כלבתה סאני, השתחררה מוולפסון אתמול, יום ראשון, ה-03.12.23 ממחלקת השבים והשבות במרכז הרפואי וולפסון. רגע לפני שחרורה, עמית הודתה לצוותים הרפואיים והסיעודיים במחלקה על טיפולם המסור. צפו ברגעי השחרור המרגשים:

במוצאי שבת שוחררה ממחלקת השבים והשבות בוולפסון אילנה גריצבסקי, לצלילי מחיאות כפיים של צוות המחלקה והנפת דגלי ישראל. צפו ברגעי השחרור המרגשים:

קודם לכן כאמור, התאחדה עמית סוסנה לראשונה מאז שובה עם כלבתה סאני. אימה של עמית, מירה, סיפרה: "אימצתי את סאני לפני מספר שנים ומאז היא ועמית בלתי נפרדות. היא מאוד אוהבת את עמית, לא הולכת בלעדיה לשום מקום".

לירון לוינברג, מנהלת חווית המטופל במרכז הרפואי וולפסון, אמרה: "המטרה שלנו במרכז הרפואי וולפסון, היא לגרום לשבים ולשבות להרגיש בבית, עטופים בטיפול המקצועי הטוב ביותר ובחום ואהבה, לכן אנו מאפשרים לכל השבים והשבות להתאחד עם כלביהם האהובים. הכלבים מהווים חלק בלתי נפרד מהמשפחה השלמה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר