עידן עמדי והרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי לפני הכניסה לעזה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים
עידן עמדי והרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי לפני הכניסה לעזה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27 א בחוק זכויות יוצרים

הזמר והשחקן עידן עמדי נפצע קשה ברצועת עזה

עמדי, לוחם בהנדסה קרבית, מאושפז במצב קשה במרכז הרפואי איכילוב ללא סכנת חיים. מאז תחילת הלחימה הרבה לשתף מהרצועה תוך שהוא חוזר ומבקש לשמור על אחדות ולתת לצה"ל לנצח

פורסם בתאריך: 8.1.24 21:01

הזמר יוצר והשחקן האהוב והמוערך עידן עמדי, לוחם במילואים בהנדסה קרבית, נפצע היום, שני, באורח קשה ברצועת עזה. הוא פונה במסוק למרכז הרפואי איכילוב. עמדי, חשוב להדגיש, לא נמצא בסכנת חיים.

מאז החלה הלחימה ברצועת עזה הרבה עמדי לשתף בפוסטים ובצילומי וידאו מהרצועה תוך שהוא מעביר מסר חד וברור – אחדות, אחדות, אחדות – ומבקש לתת לצה"ל לנצח ולחדול מוויכוחים. עמדי היה בין הבכירים בתעשיית הבידור שהתגייסו למאמץ המלחמתי בעזה.

על פי הודעתו של לירן ברוך, יו"ר פורום נכי צה"ל למען בטחון ישראל, לאחר אירוע קשה ברצועה, בין הפצועים השחקן והזמר עידן עמדי. "רפואה שלמה ללוחמנו הגיבורים", כתב ברוך.

ממש באחרונה היה עמדי שותף לקמפיין אנשי המילואים שכותרתו 'אם אין לכם משהו טוב או מאחד להגיד – סתמו את הפה'. "אחרי 90 ימים של לחימה, אנחנו ממשיכים להשמיד את מרחבי השיגור ואת המוסדות השלטוניים של ארגון הטרור החמאס", אמר עמדי בסרטון ששיתף ברשתות. "אני מצטרף לאחיי המילואימניקים בקריאה לכל הפוליטיקאים, לכל גופי התקשורת ובכלל לכולם, לכל מי שאין לו משהו טוב או מאחד להגיד – פשוט סתמו ת'פה. עם ישראל חי".

עוד קודם לכן, בימים הראשונים ללחימה, כתב עמדי "אם קולי נשמע למרחק ומגיע לחדרים שם בקריה, תדעו שאנחנו לא נהיה מוכנים לעצור, אין מידתיות בקרב עם חיות אדם. למדנו בדרך הקשה ביותר, לא בפעם הראשונה, שגורלנו בידינו".

כעת, כאמור, עמדי נפצע ברצועה בתקרית קשה מאוד. הוא מאושפז במצב קשה אך ללא סכנת חיים ברצועת עזה. ברשתות מבקשים להתפלל להחלמתו של עידן בן טובה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר