אירוע תמיכה במשפחות החטופים תושבי חולון, צילום אלי נאמן באדיבות דוברות העירייה
אירוע תמיכה במשפחות החטופים תושבי חולון, צילום אלי נאמן באדיבות דוברות העירייה

העירייה מצטרפת להשבתת ההזדהות. אירוע התרמה מרגש נערך בתיאטרון חולון

העירייה מצטרפת ליוזמה הארצית ותעצור את העבודה ביום ראשון ל-100 דקות, לציון 100 ימים בשבי החמאס של החטופות והחטופים. אתמול התקיים בחולון אירוע תמיכה מרגש במשפחות החטופים מהעיר, אגם ברגר ובר קופרשטיין

פורסם בתאריך: 12.1.24 10:28

עיריית חולון מצטרפת ליוזמה הארצית ותעצור את העבודה למשך 100 דקות לציון 100 ימים לשבעה באוקטובר, כהזדהות עם משפחות החטופים, חיילי צה"ל וכוחות המילואים, משפחות המפונים, הפצועים בגוף ובנפש, לזכר הנופלים ולמען אחדות החברה הישראלית. ביום ראשון, 14.1.24, החל משעה 11:00 לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה ועובדי העירייה יקיימו מפגשי שיח והסברה ייעודיים בנושא זה. מערכת החינוך תפעל כסדרה. מהעירייה נמסר: "מייחלים לימים של שקט ולחזרתם של אגם ברגר ובר קופרשטיין, תושבי חולון, ושל כל החטופות והחטופים במהרה. אמן".

לצד זאת נערך אתמול (חמישי) אירוע מחולון באהבה – אירוע התרמה כואב ומרגש. אולם תיאטרון חולון היה אמש מלא מפה לפה במאות חולונים שהגיעו על מנת להביע הזדהות, לתמוך ולתרום למשפחות החטופים תושבי חולון, אגם ברגר ובר קופרשטיין, שנמצאים כבר כמעט 100 ימים בעזה, ולשיקום קיבוץ ניר עוז. את פני הבאים לתיאטרון קידמו מיצגי אומנות של כאב, מחאה ועוצמה שיצרו אומניות ואקטיביסטיות. באירוע, שנערך ביוזמת תושבי העיר ומטה החטופים בחולון, ובחסות עיריית חולון ותיאטרון חולון, לקחו חלק בהתנדבות האומנים ריטה, גיא ויהל ובן בן ברוך, בהנחיית עומר חזן. השתתפו באירוע גם הרקדניות מלהקת לייפדאנס, מיזם של אימהות ונשים, עם סיפורי השראה מה-7/10, אימהות ואחיות לחיילים שהיו בעזה ומשתתפים שהיו במסיבת הנובה.

באולם נכחו בני משפחות קופרשטיין וברגר, שחשו את החום והחיבוק של כל הנוכחים. דודתו של בר, אורה קופרשטיין, עלתה לבמה וסיפרה על אופיו של בר תוך מתן דגש על פעילותו ההתנדבותית שכה חשובה לו. רגע מרגש עד דמעות היה כשרותם קלדרון, אחיהם של סהר וארז שחזרו מהשבי ובנו של עופר, שעדיין שבוי בעזה, עלה לבמה לנגן לצד ריטה שני שירים – לבקשתה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר