רס"ם במילואים יאיר כץ ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ם במילואים יאיר כץ ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב נקרע: רס"ם במילואים יאיר כץ מחולון נפל בקרב ברצועת עזה

דובר צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרב ברצועת עזה. יאיר כץ ז"ל היה בן 34 בנופלו. הוא יובא למנוחות היום בבית העלמין הצבאי בחולון

פורסם בתאריך: 17.1.24 09:21

אבל כבד: דובר צה"ל פרסם הבוקר (רביעי) את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה, רס"ם במילואים יאיר כץ ז"ל מחולון, ורס"ר במילואים זכריה פסח הבר ז"ל מירושלים.

רס״ם (מיל') יאיר כץ ז"ל היה בן 34 בנופלו. הוא היה לוחם בגדוד 87, חטיבת המחץ (14), ונפל אתמול (שלישי, 16.1, ו' בשבט התשפ"ד, בקרב בצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

רס"ם כץ ז"ל יובא למנוחות היום, יום רביעי, ז' בשבט התשפ"ד, 17 בינואר 2024, בשעה 15:00, בבית העלמין הצבאי בחולון. המשפחה תשב שבעה ברחוב ראובן ברקת 23, דירה 76, חולון.

יהי זכרם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

מעיריית חולון נמסר: "העיר חולון כואבת את נפילתו של תושב העיר, רס״ם (מיל׳) יאיר כץ, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. היה בן 34, לוחם בגדוד 87, בחטיבת המחץ (14). הותיר אחריו הורים ושני אחים. בוגר תיכון קריית שרת, סיים את לימודיו במגמת הנדסת תוכנה בשנת 2007. הלווייתו תיערך היום, רביעי, 17 בינואר 2024, בשעה 15:00, בבית העלמין הצבאי בחולון. המשפחה תשב שבעה ברחוב ברקת 23. משתתפים בצערם העמוק של ההורים עדנה ויוגב ושל המשפחה כולה. יהי זכרו ברוך".

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, אמר: "הבשורה הקשה על נפילתו של רס"ם (במיל') יאיר כץ, תושב חולון ובוגר תיכון קריית שרת, שאיבד 11 בוגרים מאז שבעה באוקטובר, היא תזכורת מהדהדת למחיר הכבד מנשוא שמשלמת מדינת ישראל על מנת שאזרחיה יחיו בשלום ובביטחון. העיר חולון כולה מחבקת את משפחת כץ ושולחת לה תנחומים חמים. העירייה עומדת לרשות המשפחה לכל צורך, יהי זכרו של יאיר ברוך!".

אחד מחבריו של כץ ז"ל כתב ברשת: "ברגע שראיתי את השם ואת החיוך ישר נזכרתי! היית ילד טוב! מצחיק! חבר! אז נכון מאז הטירונות לא באמת התראינו, אבל החותם שהשארת … אי אפשר לשכוח! מצדיע לך! מקווה שאתה נמצא במקום טוב ולא כואב. משתתף בצער משפחתך! ת.נ.צ.ב.ה".

כמו כן נמסר הבוקר כי לוחם במילואים בגדוד 52, עוצבת עקבות הברזל (401), נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. כמו כן, חובש קרבי במילואים בגדס"ר 6261, חטיבה 261, נפצע באורח קשה בעוטף עזה.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר