ח-300. החליד וקרס

ח-300: עמוד תאורה קרס ובנס איש לא נפגע

עמוד תאורה ישן, אשר הוצב באופן זמני, קרס. עדת ראייה: "את הכסף שהעירייה חוסכת, אנחנו נשלם בריבית"

פורסם בתאריך: 8.8.17 17:20

אתמול (יום ב') קרס עמוד תאורה ישן ברחוב אילונה פהר בשכונת ח-300. מדובר בעמוד אחד מיני רבים אשר הונחו באופן זמני לפני 15 שנה וככל הנראה היו אמורים להיות מוחלפים בעמודי תאורה חדשים.

בשעות הבוקר, רכב של חברת מנופים פגע קלות בעמוד, וזה קרס בשל הצטברות חלודה ועייפות החומר. איש לא נפגע ולא נגרם נזק לרכוש.

ענבר הכהן, עדת ראייה שהיתה במקום: "עוצמת הפגיעה של הרכב היתה מזערית, הוא בקושי שפשף את צידו של העמוד, אבל הנפילה היתה מיידית ועלולה היתה להיות קטלנית. בנס לא נפגע אף עובר אורח. עמודי התאורה ברחוב, מתברר, עלולים ליפול כמו דומינו. לפי מה שהבנתי, מדובר בעמודים זמניים שהעירייה התכוונה להחליף בבוא העת. ככל הנראה העירייה תחליף את העמודים רק אחרי שהם יקרסו".

משטרת מרחב אילון תחמה את המקום בסרט סימון ובמקביל הגיעו שני צוותים של מחלקת המאור בעירייה והסירו את העמוד שנפגע כדי למנוע סכנה בטיחותית. מעיריית חולון נמסר כי הבוקר הקים קבלן תאורה עמוד חדש במקום ובמקום לא קיימת כל סכנה בטיחותית. "כל העמודים ברחוב עובדים באופן תקין וימשיכו להיות תחת בדיקה במסגרת תכנית הסקר הקיימת". עוד ציינו בעירייה כי "מחלקת המאור בעיריית חולון מבצעת סקר סיכונים בכל העיר באופן יזום ושוטף על מנת לאתר עמודי תאורה שנוצרה בהם קורוזיה או המהווים סכנה בטיחותית מכל סיבה".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר