רס"ל במילואים אלון קליינמן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל במילואים אלון קליינמן ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

אבל כבד בוולפסון: רס"ל אלון קליינמן ז"ל, בנו של מנהל מחלקת עיניים, נפל בקרב ברצועת עזה

כאב גדול: רס"ל (במיל') אלון קליינמן ז"ל, לוחם מגלן גיבור, בנו של מנהל מחלקת העיניים פרופ' גיא קליינמן, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. מוולפסון נמסר: "כולנו אבלים ושולחים תנחומים למשפחת קליינמן היקרה"

פורסם בתאריך: 12.2.24 10:07

אבל כבד במרכז הרפואי וולפסון, עם קבלת הבשורה הקשה על כך שרס"ל (במיל') אלון קליינמן ז"ל, לוחם מגלן גיבור, בנו של מנהל מחלקת העיניים פרופ' גיא קליינמן, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

לצד החדשות המרגשות על שחרורם משבי החמאס של שני חטופים, לואיס הר ופרננדו הרמן, הודיע הבוקר דובר צה"ל על נפילתם  בקרב של שני לוחמי מגלן: רס"ל עדי אלדור בן 21 מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, ורס"ל במילואים אלון קליינמן, בן 21, מתל אביב, לוחם מילואים ביחידת מגלן, כאמור בנו של מנהל מחלקת העיניים בוולפסון, פרופ' גיא קליינמן. חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר הבוקר: "משפחת המרכז הרפואי וולפסון אבלה וכואבת את נפילתו בטרם עת של גיבור ישראל, רס"ל במיל' אלון קליינמן, בנו אהובו של פרופ' גיא קליינמן, מנהל מחלקת העיניים בביה"ח וולפסון. אלון, זכרו לברכה, לוחם בסיירת מגלן, נהרג בקרבות העזים בחאן יונס כאשר לחם למען מדינת ישראל וביטחון תושביה. יהי זכרו ברוך. הנהלת המרכז הרפואי וולפסון, עובדי ועובדות ביה"ח, חבריו וחברותיו של פרופ' קליינמן לעבודה, כולנו אבלים ביחד עמו ושולחים תנחומים למשפחת קליינמן היקרה".

יהי זכרם של החללים ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

בנוסף מסר דובר צה"ל כי שני לוחמים מיחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. בנוסף, חייל מילואים ממפקדת ׳עוצבת בני-אור׳ (460) נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בדרום הארץ.

מערכת השקמה מאחלת רפואה שלמה לפצועים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר