נתין זר מגיאורגיה נרצח ברחוב הלוחמים בחולון, צילום משטרת ישראל
נתין זר מגיאורגיה נרצח ברחוב הלוחמים בחולון, צילום משטרת ישראל

רצח בחולון: גבר בן 40 נרצח בדקירות, נעצר חשוד במעשה | צפו בעדכון מהזירה

הגבר שנדקר פונה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך למרבה הצער נקבע מותו. המשטרה עצרה חשוד במעשה

פורסם בתאריך: 18.2.24 09:27

נתין זר מגיאורגיה נרצח אתמול בערב בדקירות בדריה ברחוב הלוחמים בחולון. מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז תל אביב פתחו בחקירת אירוע רצח שאירע אתמול בערב בחולון. זאת לאחר שהתקבל דיווח על אירוע דקירה של גבר, נתין זר מגיאורגיה כבן 40. הקורבן פונה במצב אנוש, כך על פי גורמי הרפואה, ובהמשך נקבע מותו.

שוטרי תחנת חולון וחוקרי הזירה של מחוז תל אביב הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. בסריקות נעצר חשוד, נתין זר מגיאורגיה, אשר הועבר לחקירה בתחנת חולון. סגן מפקד מרחב איילון, ניצב משנה שלומי בן זימן, קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה למלחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון. הרקע לאירוע פלילי.

 

 

ממד"א מרחב איילון נמסר אתמול בערב: "בשעה 18:29 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע אלימות ברחוב הלוחמים בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון גבר כבן 40 עם פציעה חודרת במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. חובש בכיר במד"א, ליפא הירש, סיפר: "היינו עם ניידת טיפול נמרץ ברחוב כשאזרחים קראו לנו להגיע במהירות לגבר שנמצא שוכב בסמוך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו מוגדר קריטי".

כאמור, בהמשך נקבע מותו של הנדקר, המשטרה עצרה חשוד במעשה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר