שי קינן לאחר שנודעו התוצאות והתברר כי ניצח בגדול, צילום מטה שי קינן
שי קינן לאחר שנודעו התוצאות והתברר כי ניצח בגדול, צילום מטה שי קינן

מהפך בחולון: ניצחון גדול לשי קינן בבחירות לראשות העירייה | צפו בנאום הניצחון

מסתיים עידן בחולון: ניצחון גדול בבחירות לראשות העירייה לשי קינן על מוטי ששון. גם תמונת המצב במועצה בכתבה

פורסם בתאריך: 28.2.24 07:46

תושבות ותושבי חולון קמים הבוקר (רביעי) לתקופה חדשה, לאחר שראש העירייה, מוטי ששון, מסיים 30 שנה בתפקיד ובמקומו נבחר שי קינן לראשות העירייה ברוב של 43.3 אחוז מקולות התושבים. קינן נשא נאום ניצחון והתחייב: "חולון היא משימת חיי – לא אאכזב אתכם. חולון הייתה ותישאר עיר פלורליסטית וליברלית, נעשה הכל להחזירה לשורה הראשונה בין ערי ישראל".

קינן, תושב חולון מילדות, הוא בוגר תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה ותואר שני במדיניות ציבורית, כיהן כסגן ראש העיר ויו"ר האופוזיציה בעשור האחרון ויועצו לשעבר של שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן. במהלך תקופת המלחמה גויס קינן ושירת במילואים בפיקוד העורף.

קינן נאם הלילה בפני אלפי פעילים נרגשים ואמר: "תושבות ותושבי חולון – הלילה ריגשתם אותי עד דמעות ואני מבטיח לכם, אתם משימת חיי – לא אאכזב אתכם. אני נכנס לתפקיד ראש העיר חולון בחרדת קודש, במטרה להגשים את החלומות של תושבי חולון ושל ילדיה. אני רוצה להודות לתושבי השכונות של חולון שהוכיחו שאהבה מנצחת את הכל"..

קינן הודה לראש העירייה חולון היוצא מוטי ששון על 30 שנות שירותו כראש העירייה ואמר: "גם אם לעיתים הייתי חלוק עליו, הוא עשה דברים טובים עבור העיר הזאת והקדיש לה את חייו. יש לו פרק משמעותי בספר דברי הימים של חולון. אני רוצה להודות לו בשמי ובשם כל תושבי העיר, על שירותו רב השנים".

קינן התייחס לקמפיין השלילי שנוהל נגדו במהלך הבחירות: "חולון שלנו הייתה ותישאר עיר של אחדות, אחווה ורעות. עיר רבגונית, פלורליסטית וליברלית. אנחנו נדאג לפתח אותה כדי שתושבי העיר יוכלו לבלות בה כפי שהתחייבנו בקמפיין הבחירות"..

קינן הדגיש כי כלל הסיעות שנבחרו למועצת העיר, לרבות סיעות שלא תמכו במועמדותו לראשות העיר מוזמנות להצטרף לקואליציה ולשתף פעולה, למען קידום העיר והעלאת רמת החיים לתושביה. "אנחנו רוצים לדאוג להגשים את כל החלומות של ילדי חולון ואני מזמין את כל הסיעות להצטרף אלינו ולפעול יחד למען המטרה הזו".

אחוז ההצבעה בחולון עמד על 43.6% מתוך 165,189 בעלי זכות בחירה. מוטי ששון קיבל 17.8%, ענת כנורי 2.2%, ישראל מורן 27.2%, קרן אורן גונן 1.1%, ניסן זכריה 8.4%.

הבחירות ל-27 חברי מועצת העיר, הסיעות המובילות: חולון מתחדשת בראשות שי קינן 16.4%, ש"ס 13%, צעירים פלוס בראשות ישראל מורן 22.9%, אמת בראשות מוטי ששון 9.9.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר