זירת הירי ברחוב הלהב בחולון, צילום איחוד הצלה
זירת הירי ברחוב הלהב בחולון, צילום איחוד הצלה

רצח בחולון: אדם נורה למוות במוסך בעיר

גבר כבן 40 פונה מהזירה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, במצב אנוש, בהמשך נקבע מותו. המשטרה חוקרת את האירוע ועורכת סריקות

פורסם בתאריך: 5.3.24 11:40

עדכון אחרון: 5.3.24 14:41

רצח בחולון: אדם נורה היום במוסך בעיר, פונה במצב אנוש לבית החולים ומת מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי שוטרי מחוז ת"א פתחו בחקירת אירוע רצח שאירע היום בחולון. זאת בהמשך לאירוע ירי לעבר תושב יפו בן 30 ברחוב להב בחולון. הקורבן פונה במצב אנוש (עפ"י גורמי הרפואה) ובהמשך נקבע מותו. שוטרי תחנת חולון וחוקרי הזירה של מחוז ת"א הגיעו לזירה והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. מפקד מרחב איילון תנ"צ חיים בובליל קיים הערכת מצב בזירה והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א. הרקע לאירוע פלילי.

מוקדם יותר דיווחנו על ירי ברחוב להב בחולון, ועל כך שכוחות משטרה שהגיעו למקום זיהו גבר בשנות ה-30, פצוע ירי במצב אנוש על פי גורמי הרפואה. שוטרי תחנת חולון יחד עם חוקרי מז"פ מחוז ת"א, פתחו בחקירה ומבצעים איסוף ראיות בזירת האירוע וסריקות נרחבות על מנת לאתר מעורבים.

ממד"א נמסר: בשעה 10:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנפצע מירי באירוע אלימות באזור תעשייה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא תל השומר, גבר כבן 40 במצב אנוש עם פציעות חודרות תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

 

חובשים מיחידת האופנועים של מד"א, לירן בקאלו ולי רוס, סיפרו: "הפצוע שכב בתוך מוסך כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, לאחר בדיקות ראשוניות מצבו הוגדר קריטי והתחלנו בפעולות החייאה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

אוהד אבו, חובש איחוד הצלה, מסר: "כשהגעתי לזירה הפצוע היה מוטל ללא הכרה, התחלתי בפעולות החייאה ועצירת הדימומים בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

כאמור, בהמשך נקבע מותו של קורבן הירי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר