לוחם הנח"ל שליו מוצא קובע מזוזה בשלכת ראש עיריית חולון, שי קינן, דוברות העירייה
לוחם הנח"ל שליו מוצא קובע מזוזה בשלכת ראש עיריית חולון, שי קינן, דוברות העירייה

היום הראשון של שי קינן בתפקיד: לוחם הנח"ל שנפצע הוזמן לקבוע מזוזה

ראש העירייה הנבחר נכנס אתמול לתפקידו, בטקס מרגש קבע את המזוזה לוחם הנח"ל שליו מוצא, שהוזמן על ידי קינן. ואיפה סייר קינן לאחר מכן?

פורסם בתאריך: 20.3.24 08:39

ראש עיריית חולון הנבחר, שי קינן, נכנס אתמול (שלישי) בבוקר ללשכתו בבניין עיריית חולון, בליווי חברי מועצת העיר ובני המשפחה. הנוכחים באירוע לא יכלו להסתיר את התרגשותם כאשר קינן הפתיע והזמין את לוחם יחידת הנח"ל, שליו מוצא, לקביעת המזוזה החדשה בלשכתו.

שי קינן ביומו הראשון בלשכת ראש עיריית חולון, צילום דוברות העירייה

שי קינן ביומו הראשון בלשכת ראש עיריית חולון, צילום דוברות העירייה

"לאורך המלחמה ביקרתי בבתי החולים את החיילים הגיבורים שלנו, בנות ובני העיר חולון וביניהם את שליו שהוקפץ ב-7.10 עם חבריו ליחידת הנח״ל, ונלחם בגבורה בכפר עזה", אמר קינן. "שליו וחבריו ידעו שהם הולכים להיתקלות נוכח פני האויב ושלא כולם יחזרו הביתה בשלום. למרות זאת הם הלכו בעיניים פקוחות להגן על העם ועל המדינה שלנו. כשיצאתי מהביקור אצל שליו בכיתי מהתרגשות. הוא אמר לי ׳לא צריך להודות לי, אם צריך אני וחבריי נלך שוב פעם להגן על המדינה׳, לכן אין סמלי מכך שהמזוזה, שעליה נאמר "שומר דלתות ישראל", תקבע על ידו".

לאורך היום ערך קינן סיורי שטח במסגרת "יום המעשים הטובים": הוא ביקר בתיכון אורט באירוע הקמת גינה אקולוגית בשילוב בני נוער ואזרחים ותיקים, בחטיבת הביניים קוגל שבה התקיימה פעילות חינוכית להדרכת בני נוער סביב מיזם הנצחה של חללי חרבות ברזל, בפעילות שבט הצופים ארנון בשכונת מפדה, בהפנינג של המרכז הקהילתי נווה ארזים ובאירוע הוקרה למתנדבות אם לאם המלוות אימהות לאחר לידה.

בנוסף, לקח קינן חלק בפעילות בינדורית של מילגאים ומתנדבי מחלקת הצעירים עם חברי מועדון הגמלאים של מרכז קהילתי בן גוריון, שהתקיימה במרכז הצעירים ג'סיקה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר