תרגיל לקליטת מפונים בבית ספר, צילום עיריית חולון
תרגיל לקליטת מפונים בבית ספר, צילום עיריית חולון

ממשיכים לתרגל כל תרחיש: בבית ספר הס תרגלו קליטת המוני מפונים

כחלק מהיערכותה של עיריית חולון לאפשרות של הסלמה במצב הביטחוני, נערך בהצלחה תרגיל לפתיחת מתקן קליטת אזרחים מפונים בבית ספר הס

פורסם בתאריך: 11.4.24 08:12

שלא נצטרך אבל חשוב להיות מוכנים: כחלק מהיערכותה של עיריית חולון לאפשרות של הסלמה במצב הביטחוני, נערך אתמול בבוקר (רביעי) בהצלחה תרגיל לפתיחת מתקן קליטה בבית ספר הס, אחד מ-18 מתקני הקליטה בעיר, המדמה קליטת אזרחים מפונים.

מנהלת בית הספר, אביטל כהן, הכינה מבעוד מועד את בית הספר בהתאם להנחיות אגף הביטחון העירוני, והצוות החינוכי נתן את המענים הנדרשים בתחנות השונות. תלמידי כיתות ה'-ו' לקחו חלק פעיל בתרגיל ו"שיחקו" כאזרחים מפונים. "המפונים" עברו בין העמדות השונות – רישום וקליטה, חדר האוכל, המשחקייה והכיתות שהוסבו לחדרי שינה. בנוסף, ניתנו מענים רגשיים ורפואיים על ידי צוות שהוכשר לכך, בשיתוף נציגי הרווחה והשירות הפסיכולוגי חינוכי.

 

התרגיל התקיים בנוכחות ראש העיריה שי קינן, ובהשתתפות מנכ"ל העירייה ארז ניסים, בכירי העירייה בתחומי החינוך והחרום, מפקד הנפה מטעם פיקוד העורף סא"ל גיא אושרי והאחראי על מתקני הקליטה במחוז דן במשרד הפנים.

ראש העירייה שי קינן הודה להנהלה ולסגל בית הספר על ההירתמות ואמר: "אנחנו עם שנלחם על קיומנו ועל עתיד ילדינו פה. התרגיל מבטא ציונות עכשווית וערבות הדדית לקליטת אזרחי ישראל שאינם תושבי חולון. אנו עושים הכל כדי שכל ילד יהיה בטוח בעיר שלנו ונושאים תפילה שכל ההשקעה האדירה הזו לא תמומש בשעת חירום, אבל אנחנו ממשיכים להתכונן ולהיערך לכל תרחיש".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר