גן ילדים Paha_L depositphotos.com
גן ילדים Paha_L depositphotos.com

בעקבות הודעת פיקוד העורף על הסרת מגבלות: זה מה שקורה בחולון

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה והסרת מגבלות, בעקבות זאת הודיעה העירייה על פתיחת מסגרות החינוך החל ממחר, יום שלישי, בשל קוצר הזמן. הפעילויות במרכזים הקהילתיים יתקיימו היום כרגיל

פורסם בתאריך: 15.4.24 09:11

חוזרים לשגרה, מסירים את המגבלות: פיקוד העורף הודיע בשעות הערב אתמול כי החל מחצות יש שינויים במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: "בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום (ב') בשעה 00:00, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. בעיריית חולון הודיעו הבוקר כי בגלל הזמן הקצר לא ניתן היה להתארגן לפתיחת המסגרות היום ומסגרות החינוך יחזרו לפעילות רק מחר, יום שלישי.

במסגרת השינויים של פיקוד העורף הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

ראש העירייה, שי קינן, מסר הבוקר: "תושבות ותושבים יקרים, בחצות קיבלנו את החלטת פיקוד העורף, לאחר הערכת מצב אצל הרמטכ"ל, על ביטול המגבלות שפורסמו מוקדם יותר היום באופן מוחלט. למרות זאת, מסגרות החינוך יחזרו לפעילות רק ביום שלישי בבוקר, משום שלא ניתן באמצע הלילה לארגן את הצוותים לקייטנות ולגנים, ולהזמין ארוחות צהריים לצהרונים. שאר הפעילויות במרכזים הקהילתיים אחר הצהריים ובתנועות הנוער יתקיימו כרגיל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר