סמ"ר חיים סבח ז"ל, צילום אתר דובר צה"ל
סמ"ר חיים סבח ז"ל, צילום אתר דובר צה"ל

הלב נשבר: סמ"ר חיים סבח מחולון נהרג בצפון

אבל כבד: חיים ז"ל, רק בן 20 בנופלו, נהרג מירי של חיזבאללה מלבנון לעבר מרחב מלכיה. שי קינן: "יפה בלורית ותואר שחירף את נפשו למען עמו"

פורסם בתאריך: 9.5.24 08:33

כאב גדול: דובר צה"ל התיר הבוקר לפרסום כי סמ"ר חיים סבח מחולון, גיבור ישראל, נהרג אתמול בצפון. חיים ז"ל נהרג מירי של חיזבאללה מלבנון לעבר אזור מלכיה. הוא היה בן 20 בנופלו, שירת כלוחם בגדוד 869, עוצבת הגליל (91). לוחם נוסף נפצע באורח קל מרסיסים. מפרוץ המלחמה נפלו 615 חיילי צה"ל.

ראש העירייה, שי קינן, מסר: "גיבור ישראל סמ"ר חיים סבח ז"ל, בן העיר חולון, נפל במהלך קרב על הגנת המולדת. חיים ז"ל, בן 20 בלבד, לחם בגדוד 869 של עוצבת הגליל, יפה בלורית ותואר שחירף את נפשו למען עמו. אני שולח תנחומים למשפחת סבח היקרה ומשתתף באבלם הכבד. יהי זכרו ברוך".

מקמפוס קרית שרת בו למד חיים ז"ל נמסר הבוקר: "משפחת קמפוס קרית שרת המומה וכואבת את נפילתו של בוגר מחזור ל״ג חיים סבח ז״ל. ההלוויה תתקיים היום, יום חמישי, בבית העלמין הצבאי בחולון בשעה 14:00. יהי זכרו ברוך!".

מעיריית חולון נמסר: "העיר חולון כואבת את נפילתו של חייל צה״ל סמ״ר חיים סבח, תושב העיר, מחיל הגנת הגבולות. בן 20, לוחם בגדוד 869, עוצבת הגליל (91). נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ. חיים למד במגמת הנדסת תוכנה בבית הספר קריית שרת והקפיד לשמור על קשרים חמים עם צוות בית הספר גם לאחר סיום לימודיו. בצבא שירת בתחילה בתפקיד עורפי, ובהמשך ביקש לעבור לתפקיד אחר, משמעותי יותר. הוא אף קיבל תעודת הצטיינות ממפקד עוצבת הגליל על פעילותו במלחמת חרבות ברזל. אהב לעסוק בספורט, לטייל ולבלות עם חבריו שאהבו אותו מאד. היה אדם צנוע, סקרן, בטוח בעצמו, מלא בערכים טובים ובשמחת חיים שאפיינה אותו. אנו משתתפים בצערם העמוק של ההורים מיכל ואברהם והמשפחה כולה. ההלוויה תתקיים היום, חמישי, 9.5 בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר