דן תורן, צילום ויקישיתוף, ליזי שאנן, פיקיוויקי ישראל, CC-by 2.5
דן תורן, צילום ויקישיתוף, ליזי שאנן, פיקיוויקי ישראל, CC-by 2.5

הזמר והיוצר דן תורן, תושב חולון, נפטר לאחר מאבק במחלה קשה

תורן ז"ל, שחקן, זמר, ויוצר מוערך מאוד, נפטר בבית החולים איכילוב. השר מיקי זוהר: "מותו הוא אבידה גדולה לתרבות הישראלית"

פורסם בתאריך: 30.5.24 09:40

הלך לעולמו דן תורן, יוצר זמר ופזמונאי, תושב שכונת נאות יהודית בחולון, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. מאיכילוב, שם טופל ונפטר תורן ז"ל, נמסר אתמול: "המרכז הרפואי תל אביב איכילוב מודיע בצער על מותו של דן תורן, זמר-יוצר, פזמונאי, מדבב, מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו ושחקן ישראלי, זוכה פרס אקו"ם לפזמונאות. תורן, בן 63 במותו, נפטר לאחר מאבק בסרטן מתקדם והותיר אחריו 2 ילדים, אחות, הורים, בת זוג ומשפחה כואבת. בית החולים משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

תורן נולד בקיבוץ ראש הנקרה. כשהיה בן שנתיים עברה המשפחה לתל אביב, ובהמשך עבר להתגורר בחולון. הוא שירת בתיאטרון צה"ל. למד בבית הספר לטלוויזיה וקולנוע של אוניברסיטת תל אביב, שימש כמרצה בכיר במסלול ה"רב-מחלקתי" ב"בצלאל", לימד בבתי הספר למוזיקה רימון ומזמור. בשנת 2021 פרסם תורן ספר אוטוביוגרפי, "חוזר לשם עכשיו".

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, מסר: "הצטערתי לשמוע על פטירתו בטרם עת של הזמר והיוצר דן תורן. מותו הוא אבידה גדולה לתרבות הישראלית. תורן היה זמר-יוצר, פזמונאי ושחקן מוערך, זוכה פרס אקו"ם לפזמונאות. שיריו הפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו. דן גם היה המורה של בני אליאב בבית הספר רימון ועדיין זכורים לי סיפורי בני על השיעורים המיוחדים איתו. יצירותיו ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים רבות. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר