פגישה עם נציגי נת"ע לגבי עבודות הקו הירוק צילום דוברות עיריית חולון
פגישה עם נציגי נת"ע, צילום דוברות עיריית חולון

מתי יסתיימו העבודות בשנקר? ומה יקרה בפיכמן? זה מה שמבטיחים בנת"ע

שורה של נושאים הקשורים לעבודות הקו הירוק, לתשתיות ולנראות הרחובות בחולון עלו בפגישה מיוחדת בין ראש העירייה, מנכ"ל נת"ע ואנשי המקצוע. כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 10.6.24 10:22

האם יהיה שיפור: ראש העירייה, שי קינן, קיים מפגש מקצועי עם חיים גליק, מנכ"ל נת"ע ועם אנשי המקצוע, במהלכו העלו ראש העירייה ובעלי התפקידים בעירייה שורה של נושאים לטיפול הנגזרים מביצוע עבודות הקמת הקו בחולון. אנשי נת"ע הציגו את סטטוס העבודות ואת הצעדים והפעולות שיתבצעו בתקופה הקרובה. מטרת הפגישה מבחינת העירייה הייתה שיפור התשתיות במרחב הציבורי, מתן מענים לקשיים שמעלים התושבים, שמירה על המרחב הציבורי ועל איכות הסביבה, בדגש על שימור עצים, הידוק קשרי הקהילה והתקשורת עם התושבים ועוד.

לבקשת העירייה, הוגדר מנגנון מעקב ובקרה אחר ביצוע התחייבות חברת נת"ע, תוך שיתוף פעולה הדוק בין אנשי המקצוע בעירייה לבין אנשי חברת נת"ע ומתן מענים לצרכים העולים מהשטח בלוח זמנים קצר ככל שניתן.

בין הנושאים שנדונו וסוכמו: ● העירייה ביצעה סקר בטיחות ונראות לאורך צירי הרכבת הקלה. חברת נת״ע לקחה לתשומת ליבה והתחייבה לשפר את נראות הרחובות, בדגש על מענה לנושאי בטיחות ורווחת התושבים. ● חברת נת"ע תטפל בריבוד הכבישים באספלט קר. ● חברת נת״ע התחייבה להשלים את העבודות ברחוב שנקר עד חודש אוקטובר 2024 ולפנות את אתר האיחסון ברחוב פיכמן בטווח של עד 3 חודשים. ● חברת נת"ע בשיתוף העירייה יקיימו מפגשי תושבים בשכונות, לרבות נציגי קשרי קהילה שיהיו בשכונות אחת לשבוע, למתן מענה לתושבים ולבעלי העסקים. ● חברת נת"ע התחייבה להקפיד על עדכון העירייה והתושבים בכל שלב עבודה ושינוי הסדרי תנועה, מבעוד מועד. ● חברת נת"ע תעביר לעירייה לוח זמנים מפורט להשלמת עבודות התשתית, לצורך בקרה ומעקב. ככלל, התחייבה החברה להשלמת עבודות התשתית בטווח של כשנה. כמו כן נקבע נוהל עבודה מסודר להתנהלות בעת תקלות משמעותיות כגון פיצוצי צנרת מים.

חלק ממסלול הקו הירוק של הרכבת הקלה, באדיבות נת"ע

חלק ממסלול הקו הירוק של הרכבת הקלה, באדיבות נת"ע

שי קינן אמר: "אנו עומדים בפני מעבר משלב הכנת התשתיות לקו הירוק, לשלב הבא. הרכבת הקלה תתרום ללא ספק לשינוי דרמטי בעיר חולון ולשדרוג באיכות החיים בה. יחד עם זאת, חשוב לי שגם בשלב המאתגר הנוכחי, חברת נת"ע תעשה הכל כדי להבטיח מקסימום שמירה על סביבה תקינה ובטיחותית ומינימום פגיעה בחיי התושבים. אני שמח לעדכן כי הנושאים שהעליתי בפני נת"ע זוכים לאוזן קשבת ולהתייחסות רצינית ואנו נקפיד לעקוב ולוודא זאת".

 

נציין כי הקו הירוק הוא קו רכבת קלה עתידי כחלק מהדנקל. מסלולו צפוי לעבור מראשון לציון דרך חולון ותל אביב-יפו עד הרצליה. על פי התכנון הוא יעבור ברובו בדרך עילית, אך במרכזו באזור תל אביב הוא צפוי להיות תחתי, בין שדרות הר ציון לקצה הצפוני של רחוב אבן גבירול. אורכו של הקו הוא כ-39 קילומטר במצבו הסופי, מתוכם כארבעה קילומטרים בשתי מנהרות מקבילות ו-35 קילומטר עיליים. הוא צפוי להתפרס על ארבע ערים וב-62 תחנות, מתוכן ארבע תת-קרקעיות. הקו מורכב משלושה מבנים – בדרומו הוא מתחיל בשתי שלוחות, מתאחד בתחנת סוקולוב בחולון, ממשיך צפונה דרך צומת חולון לקטע מרכזי עד צפון תל אביב, שם הוא מתפצל שוב לשתי שלוחות צפוניות. מבנה זה יאפשר להפעיל שני מסלולי שירות החוברים בקטע מרכזי משותף:

● נציגי נת"ע עומדים לרשות התושבים על פי איזורי הפעילות: 
שדרות ירושלים וסקולוב
אלונה גדליה אביטל | 050-2595822
[email protected]

פיכמן, שנקר, ברקת וברלב
עומר נוי | 050-6318422
[email protected]

שדרות קוגל ולוי אשכול
לי גד | 050-9088740
[email protected]

מקווה ישראל והלוחמים
דור גבישי | 050-6318420
[email protected]

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר