הגשר קרס. כוחות הכיבוי וההצלה בניסיון לחלץ את הנהג

בת זוגו של ההרוג בתאונת הגשר: דיברנו והבנתי שנפגע

כך סיפרה לשוטרים בת הזוג של אליחי טרדי, בן 58 מחולון, שנהרג לאחר שמנוף המשאית התנגש בגשר בכביש 4 וגרם לקריסתו

פורסם בתאריך: 15.8.17 10:21

קריסתו אתמול (שני) של הגשר בכביש 4 גבתה את חייו של נהג המשאית, תושב חולון. גשר הולכי הרגל, שנמתח מול גבעת שמואל מעל כביש 4, קרס בחלקו ביום שני בערב לאחר שמשאית נושאת מנוף פגעה בו. פלטת הבטון הענקית, שמשקלה הוערך בכ-50 טון, קרסה על תא הנהג, אליחי טדרי, בן 58 מחולון, שנלכד במשאית ומצא את מותו באירוע.

מחשש לקריסת הצד המערבי של הגשר, נעצרה התנועה בשני הכיוונים, ממחלף מורשה בצפון ועד מחלף יצחק שדה בדרום הכביש. אלפי מכוניות נתקעו בפקקי ענק במשך שעות ארוכות, והמשטרה הסירה את מחיצות הבטון בין שני נתיבי הכביש על מנת לאפשר לכלי רכב להיחלץ, גם בנסיעה נגד כיוון התנועה.

במשך שעות ארוכות ולתוך הלילה, פעלו בזירת האירוע מאות אנשי חילוץ רפואה והצלה מכל הגורמים, כולל כלים כבדים שהובאו למקום כדי להרים את קורת הבטון הענקית ובשלב ראשון כדי לחלץ את הנהג הלכוד. החילוץ הראשוני התבצע בפועל רק כשעה אחרי חצות, ואז התברר כי אלי חי טדרי מחולון, הנהג הלכוד, מצא את מותו באירוע הקשה. בהמשך, הועמסה קורת הבטון על משאית ענק ופונתה, מה שאפשר את פתיחת הכביש לתנועה.

בת זוגו של טדרי, שהגיעה אמש לזירה, סיפרה לאנשי ההצלה בשטח כי קבעה להיפגש איתו בערב. עוד  סיפרה לשטרים שהיו במקום כי "דיברתי איתו בטלפון תוך כדי הנסיעה ומיד הבנתי שהוא זה שנפגע".

מה גרם לקריסת הגשר

היום (שלישי)  לפנות בוקר, בשעה 04:30, נפתח מחדש לתנועה כביש 4 לצפון אשר היה חסום באזור גבעת שמואל רגל כתוצאה מהתאונה.  פתיחת הכביש התאפשרה בכפוף לאישור מהנדסי גשרים ותשתיות במקום, אשר ערכו את כלל הבדיקות הנדרשות. הפינוי המהיר התאפשר בזכות מבצע הנדסי מאומץ ומורכב, שכלל שיתוף פעולה בין מספר גופים, בהם משטרת ישראל, כיבוי ופיקוד העורף. חשוב להדגיש כי תחקיר ראשוני של האירוע על ידי גורמים מומחים קבע כי עוצמת הפגיעה החזקה מאוד שבה פגע מנוף המשאית היא זו שגרמה להפלת הגשר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר