סרט אימה בקולנוע רינה: חולדות מציפות את השכונה

הן מסתובבות בשכונה ולא פעם גם נכנסות לבתים. העירייה שלחה הדברה, אך החולדות של קולנוע רינה מסרבות לעזוב. ויש גם סרטון של תושב שגילה חולדה באסלה. צפו:

פורסם בתאריך: 24.8.17 16:17

קולנוע רינה המיתולוגי בחולון ידע ימים יפים יותר. תושבי העיר שנהרו אליו במשך שנים ארוכות ודאי לא תיארו לעצמם שהמקום שאליו הגיעו כדי לבלות בילוי רומנטי או משפחתי ייהפך לגל חורבות שהעזובה שולטת בו. הם גם לא האמינו ודאי שאת המקום יאכלסו להקות של חולדות שנראו כאילו יצאו מסרט אימה.

צפו בחולדה שנכנסה לבית משפחת אדלשטיין בחולון:

במעבר הסמוך לרחוב בזל, ליד קולנוע רינה, אי אפשר שלא להריח את הסירחון כבד, ומבט לפסז' מגלה לכלוך, מרצפות שבורות ומעל לכל, מכת חולדות המורגשת בכל רחבי השכונה.

פסז' רינה. האשפה נערמת

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החל מכיכר סטרומה עד חובבי ציון וצ'לנוב, בכל האזור נראות לאחרונה חולדות. אפשר לראות אותן ממש באור יום מתגודדות יחדיו, בתמונה שמדירה שינה מעיניה של תושבת השכונה, אורטל מלמד: "יש לי תינוקות בבית. אני כל הזמן בלחץ מפני החולדות. אני רואה בפייסבוק אנשים שמעלים תמונות של חולדות, כולם מדברים על זה. התקשרתי לעירייה וביקשתי שיטפלו בנושא. כל פעם אומרים ש'פותחים פנייה'. לאחרונה חזר אלי נציג ואמר שהם ערכו הדברה ומקווים שהעניין ייפתר, אבל הבעיה לא נפתרה. החולדות שורצות פה".

קולנוע רינה. היו זמנים טובים יותר

לדברי מלמד, שטח ההפקר המוזנח, אשר נמצא במעבר בין הבניינים (פסז') בסמוך לשופרסל, מושך אליו את החולדות והעכברושים:  "במקום  יש שני חדרים של פחי זבל. אני בספק אם מפנים אותם לעתים קרובות כיוון שהצחנה העולה מהם מורגשת בכל האזור. למעשה, כל הבניין שהיה פעם קולנוע רינה נמצא במצב תחזוקתי מחריד. יש הרבה מדרכות  שבורות, בורות פתוחים, קשה מאד לעבור עם עגלה. כשפנינו לעירייה נאמר לנו שהמעבר הזה נמצא בשטח שבבעלות פרטית ועל כן העירייה אינה אחראית לו".

מי, אם כן, אחראי למחדל התברואתי, לעזובה ולזוהמה המושכת אליה חולדות ועכברושים? מעיריית חולון נמסר בתגובה כי "נושא הדברת חולדות מתבצע באופן שוטף ויומיומי הן בהתאם לפניות תושבים והן בביקורות יזומות. המפתח להצלחת הדברת החולדות הוא שמירה על הניקיון בשטח הציבורי והפרטי וביצוע הדברה גם בשטח הפרטי במידת הצורך. באזור כיכר סטרומה, דב הוז והסביבה יתבצע בקרוב פיילוט שמטרתו הגברת הניקיון בשטח הציבורי והפרטי בשיתוף מערך התברואה, גנים ונוף, פיקוח עירוני, רישוי עסקים, תאגיד המים ואגף התשתיות". בהתייחס לריצוף השבור, נמסר בעירייה כי" מדובר בשטח פרטי והאחריות על תחזוקתו חלה על בעליו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר