ה"פילבוקס". בינתיים גינת כלבים

בקרוב: איך תיראה מתיחת פנים לפארק הפילבוקס?

מצבו הנוכחי של הפארק דורש שיקום יסודי בעלות של כ-15 מיליון שקל. העירייה שוקלת הקמת בתי קפה ומסעדות במקום

פורסם בתאריך: 1.9.17 10:50

עיריית חולון מתכננת לצאת לשיפוץ רחב היקף במהלך השנה בקרובה בפארק הנוער (ה"פילבוקס"), בכפוף לאישורי תקציב העירייה. הפארק הרובעי הוותיק, בן עשרות שנים, בשטח של יותר מ-60 דונם, משמש בעיקר את תושבי שכונת תל גיבורים הסמוכה. במהלך שנות קיומו עבר המקום מספר שדרוגים שכללו הוספת מתחם מתקני משחק, פתרונות הצללה, התקנת מתקני כושר, שדרוג אמת המים לכיוון צפון, הוספת שולחנות פיקניק ופחי אשפה וכן מתקנים לאיסוף פחמים. ואולם, לא מעט תושבים לא היו שבעי רצון ממצבו.

בעתיד הקרוב מתכנן האגף לגנים ונוף להוסיף עוד שולחנות פיקניק מבטון, לשקם את מערכות ההשקיה, לשקם תשתיות שבילים ולהקים גינת כלבים במקום. בעירייה נמסר עוד כי במסגרת הפרוגרמה התכנונית מול יעודי הקרקע, נשקלות בחיוב בקשות חוזרות ונשנות מצד מבקרי הפארק לפתוח במקום בתי קפה ומסעדות. כמו כן נמסר כי העירייה מודעת לכך כי מצבו הנוכחי של הפארק דורש תכנון ושיקום יסודי, שעלותו על פי הערכות תגיע לכ-15 מיליון שקל. כאמור, השיפוץ מתוכנן במהלך השנה הקרובה בכפוף לאישורי התקציב.

לגבי פינוי האשפה בפארק נמסר כי צוות של גננים מתחזק את הפארק על בסיס שבועי, כולל ניקיון בשבתות ובחגים בשל היותו מוקד למנגלים, והפיקוח העירוני מתגבר את סיוריו במקום כדי למנוע ונדליזם. ממחלקת גנים ונוף נמסר שכמויות  האשפה  בפארק משתנות  בהתאם  לשימושים  השונים  ולעונות  השנה – כמות  מועטה  בחורף  ומרובה  בחודשי  הקיץ, עם כמויות גדולות בסופי שבוע ולאחר אירועים עירוניים. בכל קיץ נערכים בפארק מופעי חוצות גדולים תחת כיפת השמיים וביולי האחרון נהנו רבים מתושבי העיר מהופעה של עידן עמדי, עילי בוטנר וילדי החוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר