חפירה ב-30 מיליון שקל

חפירה רצינית: החלפת קו ביוב ראשי ברחוב המרכבה

תאגיד "מי שיקמה" מבצע בימים אלה החלפת קו ביוב ראשי שמתחיל בחולון, חוצה את כביש 44 ואת אזור ומגיע עד לכביש 1

פורסם בתאריך: 3.9.17 16:00

העבודות להחלפת קו הביוב הראשי העובר ברחוב המרכבה בחולון ואוסף את הביוב המגיע מאזור התעשיה, קריית שרת ופארק פרס, בעיצומן. הקו חוצה את כביש 44 לתוך אזור, ואוסף ביוב ביישוב עד לכביש מספר 1. עלות הפרויקט: כ-30 מיליון שקל.

בתאגיד "מי שיקמה", שמבצע את העבודות מבהירים כי "הצורך בביצוע העבודות ביישוב אזור התעורר בשל מצבם הרעוע של הצינורות הישנים ובשל הצורך להתאים את מערכת הביוב לגידול באוכלוסיה ובעסקים. הקו ייתן מענה לשכונות חדשות שייבנו ביישוב בעקבות פינוי-בינוי, וימנע סתימות ופרצי ביוב שפוגמים באיכות חיי התושבים ובעלי העסקים לאורך הקו".

בימים אלה, מבוצעים שלב ב' ו-ג' במרכז אזור ולאורך תוואי הוואדי. העבודה מבוצעת על ידי דחיקה של צנרת תת קרקעית ללא חפירה בכביש, ומקטע נוסף חוצה את רחוב ויצמן בשיטה של הנחת צנרת הביוב מתחת למובל ניקוז על ידי חפירה לאורך התוואי עד כביש 44.

מנכ"ל התאגיד, אריק מולה: "אנו בשלב מתקדם של הפרויקט. לאחר סיום העבודה באזור, נעבור לבצע את המקטע האחרון מרחוב המרכבה ועד כביש 44. הנחת קו מאסף חדש החוצה את אזור נועדה לחידוש ושיקום התשתיות ביישוב. קו זה יפחית את התקלות והפיצוצים בצנרת הביוב וישפר משמעותית את איכות חיי התושבים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר