זוהמה וריחות רעים

"לא תפנו את פחי האשפה, לא נשלם מיסים". צפו בסרטון:

לתושבים רבים בחולון נמאס: התלונות על אי פינוי האשפה לא מטופלות בעירייה והזבל עולה על גדותיו. השבוע הם החליטו לפתוח במרד מיסים

פורסם בתאריך: 12.9.17 14:12

"נמאס לנו מהתנהלותם של קבלני האשפה בעיר. אולי מרד מיסים יעורר מישהו בעירייה", מאיימים דיירי ההסתדרות 22 בחולון.

התלונות האחרונות מצטרפות לעשרות תלונות יומיומיות של תושבים מרחבי העיר על חוסר תפקוד של קבלני האשפה בחולון ועל הזלזול בהם כתושבים.

אחד התושבים מתאר כיצד נואש מהטיפול בנושא מול המוקד העירוני: "מדי יום אני פונה אל המוקד העירוני ומבקש שיפנו את פחי האשפה העולים על גדותיהם. כשאני מתקשר שוב לבדוק, נאמר לי בקביעות שהפנייה טופלה, אך אני מעמיד את המוקדנית על טעותה ומסביר לה שהפחים לא פונו ונאלץ לפתוח שוב ושוב קריאות למוקד ודבר לא נעשה".

השבוע מאסו דיירי ההסתדרות 22 בהתנהלות פועלי האשפה והחליטו לנקות בעצמם את הזוהמה שנוצרה סביב הפחים הגדושים. כעת הם ודיירי בניינים אחרים בחולון שוקלים להתחיל במרד מיסים: "הגיעו מים עד נפש. הגענו למצב שבו לא מפנים את האשפה במשך מספר ימים והמוקד העירוני סוגר את הקריאות מבלי לוודא שטופלו, וזה חמור מאוד. השבוע החלטנו לנקות בעצמנו את פחי האשפה כי הילדים מסתובבים כאן והזוהמה היא מקור למחלות ולריחות נוראיים. מעניין מה היה עושה ראש העיר אם לא היו מפנים את הפחים ליד ביתו", הם שואלים בכעס.

הזבל נערם והעירייה מתעלמת

בנוסף, התקבלו תלונות של תושבים המעידים כי הפחים אמנם מפונים אך פועלי הזבל אינם טורחים להחזיר אותם למקומם המיועד.

צפו בסרטון: כיצד פועל האשפה משאיר את הפח לעמוד בכביש:

 

"זאת חוצפה ממדרגה ראשונה וזה סרט שחוזר על עצמו כל הזמן" אומרת תושבת העיר. "הפועלים זורקים את הפחים היכן שבא להם ואנו נאלצים להחזיר אותם למקומם. אם אנחנו לא נעשה זאת, הפחים יכולים להישאר באמצע הכביש או לצד המדרכה ימים ארוכים, ואני שואלת היכן הפיקוח ומה בדיוק עושים הפקחים  שעוברים בסביבה? מה, הם לא רואים שהפחים זרוקים כך ימים שלמים?".

ליאורה פור, יו"ר המשמר החברתי, מסרה כי "התלונות נערמות ולא רואים את הסוף. הגזם נערם ברחובות וההבטחות על החלפת קבלן לא עוזרות לאיש. נשלחו פניות ותלונות לכל הגורמים הרלבנטיים בעירייה, אך אין תשובות ואין מעשים".

מעיריית חולון טרם התקבלה תגובה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר