שימונוב. עשייה חינוכית

גאווה מקומית: שני תושבי חולון קיבלו השבוע אותות הצטיינות

מצטייני החיל מחולון: רס"ב מ' מחיל המודיעין ורב"ט בת אל מחיל ההנדסה

פורסם בתאריך: 30.9.17 19:30

יש רגעים של נחת רוח, ללובשי המדים ולבני המשפחות. רגעים כאלה חוו השבוע שני לובשי מדים מצטיינים תושבי חולון, שזכו באותות הצטיינות בחילותיהם.

רס"ב מ', בן 41, קיבל אות הצטיינות של ראש אגף המודיעין לראש השנה, על פועלו בתפקיד. מ' משרת בחיל המודיעין כראש מדור תורה והדרכה במערך תשתיות לוגיסטיקה. הנגד הבכיר, שהחל את דרכו בשנת 1994 כמש"ק לוגיסטיקה, אחראי היום על כל ההכשרות, ביקורות, הדרכות במטה ובשטח וניהול מלאי מש"קי הלוגיסטיקה באגף המודיעין – מיום גיוסם ועד לסיום הכשרתם.

"אני מאוד אוהב את השירות באמ"ן, הוא מאוד מגוון. אתה לומד המון ומתפתח, וכל תפקיד מאתגר אותך מחדש", מספר מ'. "לקבל הצטיינות מראש אמ"ן בעיניי זו זכות גדולה. זה מראה שיודעים להעריך את העבודה הקשה ומעניק המון מוטיבציה להמשך".

רב"ט בת אל שימונוב, קיבלה אות הצטיינות של מפקד חטיבה 188 לראש השנה. בת אל היא אחת מתוך שלישיית אחים, שמשרתת כמש"קית חינוך בגדוד ההנדסה הקרבית 605 של חטיבה 188. טרם גיוסה, בת אל עשתה שנת שירות בעמותת "אחריי", וכבר אז הבינה לדבריה כי היא רוצה לעשות תפקיד משמעותי בצבא הקשור לחינוך והדרכה.

"גדוד 605 מאוד תומך בחינוך ויש בו עשייה חינוכית אדירה והמון תמיכה לכך מהמפקדים", מספרת בת אל, "הדבר הכי מספק בתפקיד הם אותם אפשרויות מגוונות לעשייה". בטקס חלוקת אות ההצטיינות נאמר על בת אל כי היא "מתבלטת ביכולות ביצוע גבוהות וביוזמות רבות שאותן היא מובילה ומיישמת. כל זאת, היא עושה תוך מסירות, אכפתיות, רצינות, חתירה מתמדת למצוינות ושאיפה ללמידה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר