אולי נחמה: קאליף וואייט עם דן שמיר

חולונייה שוברת את הלב: הפסד מביך ומאכזב מול גליל גלבוע

הפועל חולון עמוסת הכוכבים, הובסה במשחק רבע גמר גביע ווינר סל בבית שבהיכל טוטו חולון מול גליל גלבוע, וסיימה את חלקה בטורניר

פורסם בתאריך: 2.10.17 23:23

 

זה היה מפתיע: הפועל חולון עמוסת הכוכבים, התייצבה גאה ובטוחה למשחק רבע גמר גביע ווינר סל בבית בהיכל טוטו חולון מול גליל גלבוע, ונוצחה 82:72. בעקבות ההפסד סיימה חולון לאחר משחק אחד בלבד את חלקה בטורניר.

המנצחת נחשבת לקבוצה החלשה ביותר בטורניר. היא לא הייתה אמורה להשתתף בטורניר לאחר שסיימה את העונה החולפת רק במקום התשיעי. השתתפותה היא תוצאה של היעדרות מכבי חיפה שנמצאת במסע משחקים בארצות הברית.

המשחק התנהל לכל אורכו ביתרון של האורחים מהגליל, שהוליכו במרבית השלבים ואף בהפרש דו ספרתי. ההגנה של חולון שאמורה להיות החלק החזק של הקבוצה העונה, ספגה 82 נקודות, כאשר חמישה משחקני הגליל קולעים ב"דאבל-פיגרס". מנגד, חולון הייתה חלשה ואכזבה את האוהדים שמילאו את היציעים. בשלב מסוים האוהדים החלו לנטוש את היציעים לפני שריקת הסיום, כאשר הבינו ש"חולונייה" לא תצליח לבצע את הקמבק המצופה.

למי שמתעקש למצוא נחמה: ביום שלפני המשחק שמחו שחקני הקבוצה לפגוש את הכוכב הפצוע קאליף וואייט, שהגיע ארצה. וויאייט נפצע במחצית העונה שעברה ונמצא מאז בתהליך החלמה ושיקום. קודם לפציעתו הוא היה הזר הטוב בליגה ונחשב אחד המצטיינים כאשר נבחר פעמיים ל-M.V.P במהלך העונה.

הגעתו של וואייט ארצה נועדה בעיקר לעקוב אחרי הליך החלמתו. הוא נפגש עם הצוות המקצועי ועם השחקנים, סעד איתם יחד במסעדת הבית "סילו" וצפה במשחק מול גליל עליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר