מכבי ירמיהו חולון באטרף: נס ציונה אחרי 1:9 מול הוד השרון

עם 2 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, הקבוצה שעלתה רק העונה לליגה א', יוצאת במחזור הקרוב למבחן האמת במשחק חוץ מול המוליכה נס ציונה

פורסם בתאריך: 9.10.17 11:40

גם ותיקי הכדורגל בעיר לא זוכרים תוצאה כזו. כדורגלני מכבי ירמיהו חולון יצאו למשחק חוץ מול הוד השרון, הקבוצה החלשה ביותר בליגה א' דרום שטרם צברה נקודה, ושבו עם ניצחון מרשים: 1:9.

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של החולונים. החניכים של מוסא בן חיים הובילו כבר במחצית עם 0:3. במצב של 0:4 לחולון כבשו המארחים שער מצמק, אבל חולון החזירה עד הסיום בעוד חמישייה.

במהלך המשחק החולונים היו קרובים מאוד לקבוע תוצאה אסטרונומית, כמעט בכל קנה מידה, אבל החטיאו רבות מול שער היריבה. השער התשיעי של חולון נכבש בדקה ה-82, מה שאיפשר עד סיום המשחק עוד שערים, אבל חולון הסתפקה בתשיעייה.

כוכב המשחק היה החלוץ החולוני גיל גילקרוב, שכבש ארבעה שערים. חן לוי וליאור אסולין כבשו צמד כל אחד ודייב פינטו השלים את התשיעייה. כך, בתום חמישה מחזורים מאז תחילת העונה, ניצבת קבוצת ירמיהו חולון במקום השלישי עם מאזן של 2 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. יחס שערי הקבוצה מרשים ביותר: 13 שערי זכות, מול 3 שערי חובה. במקום הראשון ניצבת הקבוצה החזקה בליגה, נס ציונה, עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות.

ועכשיו זה מגיע: במחזור הקרוב חולון יוצאת למבחן האמת שלה: בחוץ מול נס ציונה. "האווירה בקבוצה מצוינת מאז תחילת העונה", אומר היו"ר שלומי ארזי, "משחקים טוב, משחקים בכיף והתוצאות יפות. הייתה שמחה גדולה במיוחד אחרי התוצאה המרשימה מול הוד השרון, אבל חובה מיד לחזור לקרקע. במחזור הקרוב מחכה לנו משחק קשה ביותר מול נס ציונה. אנחנו מגיעים עם רצון לנצח ולהראות שאנו מסוגלים להתמודד שווה מול הקבוצה הטובה בליגה עם התקציב הענק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר